Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis katsooko jotkut 40-vuotiaatkin ihmiset elokuvia/sarjoja tai pelaa videopelejä??

Vierailija
02.03.2025 |

Siis öö mitä ihmettä?

Onko 40-vuotiaitakin ihmisiä jotka katsoo sarjoja ja elokuvia tai pelaa videopelejä?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo sarjat ja leffat ole just keski-ikäisten (ja eläkeläisten) hommaa. Nuoret kattoo tiktokkia, ei jaksa keskittyä kokonaiseen elokuvaan. 

Vierailija
42/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelannut koko ikäni. En lopettanut, koska naiset eivät kelpuuttaneet kaltaistani videopelaajaa. Nyt elän kotona yhteiskunnan rahoilla enkä tee mitään. Toivottavasti ovat nyt onnellisia niiden lätkänpelaajakoulukiusaajien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48v enkä tee noista mitään. Aivan turhaa ajankulua. Varsinkin suomalaisten tekemänä

Vierailija
44/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun me luemme Raamattua, pyydämme anteeksi syntejämme ja suunnittelemme hautajaisiamme, sillä kohtahan se elämä on jo ohi.

Eihän tämä sulje pois sitä, että katsoo sarjoja (jopa animea), pelaa pelejä ja kirjoittaa vaikka fanifiktiota. Kyllä sitä ehtii molempia.

N49

Vierailija
45/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lähemmäksi 40v ja kyllä videopelit on mitä loistavinta viihdettä varsinkin pelit mihin uppoaa paljon aikaa. Ja nyt tarkoitan vähintään 50h. Itsellä peluussa ollut assassin creed sarja. Olin tästä kuullut. Ja ensimmäinen jota pelasin oli AC Valhalla , ja miten paljon se tarjosikaan sisältöä. Nautin joka hetkestä vaikka toistoa oli. Tästä innostuin ja seuraavaksi pelasin Ac origin. Kylläpä oli sekin aivan loistavaa ja miten sitä uppoutumaan saakin itsensä näihin. Nyt peluussa odyssey. Ja huh huh mahtavaa viihdettä aivan mahtavaa.

Odotan kuin kuuta nousevaa nyt 20.3 julkaistavaa AC shadows peliä. Minusta ei näy eikä kuulu sen jälkeen. Käyn kaupasta muutaman päivän ruuat ENKÄ HIEVAHDAKKAAN minnekään kun pääsen uppoutumaan Japaniin.

12h viikossa on peliaddioktion määre ja vaikuttaa jo elämän tasoa alentavasti. Toisaalta dopamiinia siitä saa paljon enemmän kuin tylsistyttävästä suomi talvesta. Kaikkea kohtuudella.

Vierailija
46/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa 50 vuotiaat. Sori jos järkytin. Tosin suomi viihteen jätämme enimmäkseen rauhaan.

Suomi viihde totaalisesti boikotissa. Ulkomaalaisia sarjoja katson.

vm-71

Vierailija
47/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän 40+vuotiaana enää mutta tekemistä olekaan, eikä oikein muihin tekemisiin enää pystykään.

Outoa on se, että nuoret ovat nenät kiinni ruuduissa, silloin pitäisi olla matkustelemassa ja huvipuistoissa ja paneskelemassa ja ryyppäämässä ja kaahailemassa autolla ynnä muuta.

Ei kiinnosta mikään autolla kaahailu tai huvipuistot, ryyppäämisestä on vanhemmat sukupolvet tehneet törkeän hintaista ja matkustelusta en saa mitään irti. Nuoret eivät ole mitään yhtä stereotyyppistä massaa, vaikka sun sukupolvesi ehkä olikin.

Vierailija
48/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin nettipelaaja on omien tietojeni mukaan 75 vuotias. Siellä se mekastaa nuorison kanssa kilpaa 

Mikä sen siis estäisi jo nelikymppiseltä?

Vierailija
49/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn leffassa kerran viikkoon, ihan oikeassa elokuvateatterissa! Ja kyllä katson telkustakin leffoja ja sarjoja. N 64

Vierailija
50/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pelannut koko ikäni. En lopettanut, koska naiset eivät kelpuuttaneet kaltaistani videopelaajaa. Nyt elän kotona yhteiskunnan rahoilla enkä tee mitään. Toivottavasti ovat nyt onnellisia niiden lätkänpelaajakoulukiusaajien kanssa.

Mä luulen että se vika on jossain muualla kuin pelaamisessa. Mun mies pelaa, nykyään lasten kanssa, kun on midän gamer 2.0 -sukupolvi jo kohta täysi-ikäisiä. 

Vierailija
51/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, koska ne on tarkoitettu lapsellisemmille tyypeille.

Vierailija
52/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa 50 vuotiaat. Sori jos järkytin. Tosin suomi viihteen jätämme enimmäkseen rauhaan.

Jopa äitini kohta 85 vuotias katsoo sarjoja... Minäkin katson olen äitiäni 31 vuotta nuorempi

Vierailija
53/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vm-71

Minä samaa vuosimallia ihmettelen kuka katsoo suomalaisia sarjoja ja elokuvia ? 

Vierailija
54/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä ketju ja ihmiset ihan innoissaan vastailee 

Vierailija
55/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siia ÖÖÖÖ onks tosiaan jotai nii vanhoi viel hengis? ÖÖÖ ketä on joskus nähny sellasen? Kysyy ÄÄÄÄÄ

Vierailija
56/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vm-71

Minä samaa vuosimallia ihmettelen kuka katsoo suomalaisia sarjoja ja elokuvia ? 

Juu kaikki aameriikoista tullut varsinkin on niin mennentullen parempaa viihdettää kuin kotimaiset sarjat ja elokuvat. On ne vaan niin älykästä ja huippuhyvää viihdettä. Meillä ei osata mitään ja ollaan niin tylsiä. Voi kun ne ostais meidätkin, niin meistäkin tulisi niitä.

Vierailija
57/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan. Olen 46v. Elokuvissa on aina samat naamat ja Hollywoodit.

Vierailija
58/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa äitini kohta 85 vuotias katsoo sarjoja... Minäkin katson olen äitiäni 31 vuotta 

Ikäihmisethän ne vasta katsookin sarjoja, kun ei välttämättä enää hirveästi muuta jaksa tehdä. Minunkin mummolla (86v) on tv päällä suunnilleen koko ajan. 

Vierailija
59/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhan ja nuortenhan just pitäisi ulkona leikkiä ja liikkua. Saisitte pohjakuntoa, kuten me vanhemmat saatiin kaiket päivät ulkoillessamme ja asiat hoidettiin liikkumalla itse, ei puhelimella. Mars ulos ja viihdelaitteet vähiin, nuoret.

Vierailija
60/62 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä 50 v katson elokuvia ja jopa sarjoja mutta jostain syystä tällaiset toimintapläjäykset ei jaksa oikein kiinnostaa...niiden katsomiseen olen liian vanha..

Pelaan myös pelejä mutta samat pelit jotka kiinnosti teiniä ei jaksa enää kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan