Siis katsooko jotkut 40-vuotiaatkin ihmiset elokuvia/sarjoja tai pelaa videopelejä??
Siis öö mitä ihmettä?
Onko 40-vuotiaitakin ihmisiä jotka katsoo sarjoja ja elokuvia tai pelaa videopelejä?
Kommentit (62)
Eräs yli kasikymppinen näyttelee edelleen elokuvissa, taitaa jopa katsoakin niitä. (Harrison Ford)
Joo, olen samaa mieltä, elokuvilla pitäisi olla joku yläikäraja, jos ei käy leffassa öö-jonnen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään katso. Me kaikki yli 40 vuotiaat maataan arkuissamme totuttelemassa tulevaan.
Pelaan ja katson leffoja arkussakin. Siihen saa oikein hyvän peliasennon, kun laittaa kunnon pehmusteet. Kun en pelaa, laitan kannen kiinni.
Ei kun me luemme raamattua, pyydämme anteeksi syntejämme ja suunnittelemme hautajaisiamme, sillä kohtahan se elämä on jo ohi.
Kun katson eläkeikäisiä vanhempiani, niin näyttää sarjojen tuijottaminen vain kiihtyvän. Elämä rytmitetään sen mukaan milloin tulee La Promesa, Emmerdale, Isä Brown ja milloin mitäkin.
Ei kun malttamattomana ootan kotona että pääsen takaisin töihin vaikka juuri pääsin sieltä. Enkä missään nimessä nauti elämästäni paitsi vetämällä ryynikännit viikonloppuna.
Ööö... Mun vanhemmat, 70+ v, katsoo sarjoja ja leffoja, myös suoratoistopalvelusta. Mummo, kuollessaan 90+ v, katsoi sarjoja ja vanhoja kotimaisi elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään katso. Me kaikki yli 40 vuotiaat maataan arkuissamme totuttelemassa tulevaan.
Pelaan ja katson leffoja arkussakin. Siihen saa oikein hyvän peliasennon, kun laittaa kunnon pehmusteet. Kun en pelaa, laitan kannen kiinni.
LOPETA
Arkisin kello 13 jälkeen tulee TV1:lta upeita vanhoja suomalaisia elokuvia! M68
Siis jos olet tosissas, niin mitä oikein tarkoitat edes?
Siis luuletko, että pelit ja leffat on nuorten kehittämiä? Mitä hittoa? Luuletko sä, että kun ihminen täyttää 40 v niin hän ei enää tee mitään, mitä on siihen saakka tehnyt.
Älytön kela. Ne sun leffat ja pelit on yli nelikymppisten sulle tekemiä.
No nyt on paremmin aikaa sarjoille, elokuville ja peleille, kun lapset on kasvatettu ja he ovat jo omillaan. Paitsi, että muut harrastukset vievät myös aikaa viikonloppuisin.
T N52 v
Mies 55: Keräämme vaimon kanssa leffoja ja sarjoja levyillä, useampi vanha sekä ihan uuden sukupolven pelikonsoli löytyy myös. Minun lapsuudessa tuli ne videopelit ja mahdollisuus katsoa leffoja kotona. Mitä ihmettä ikä tähän liittyy, oletko pullossa kasvanut vai mikä saa sinut moista ihmettelemään, ei oikein auennut....
Ollaan yli viiskymppisiä ja meillä on tällä hetkellä suoratoistona Prime, Netflix ja Skyshowtime. Useampi Nintendon pelikone. Tosin mä en pelaa kuin Mariota 2D:nä. Elokuvia vois kattella enemmänkin, muta nykyään ei enää tehdä hyviä elokuvia ja suurimman osan joutuu jättämään kesken. Parhaat elokuvat on aikoinaan ostettu itselle DVDnä.
Konalan miehen anti palstalle on kirjoittaa kymmenen kertaa päivässä näitä "miksi joku"- ja "vieläkö joku"-aloituksia.
Voi vaan kysyä, että miksi joku ei hommaa elämää? En voi keksiä muuta syytä, kuin että hän on neliraajahalvaantunut, eikä pysty tekemään muuta, kuin kyselemään tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 48v ja pelaan lautapelejäkin. Mitäs siihen sanot? öö öö vaan.
Miten olet muka oppinut? Lautapelit on nykyajan keksintö? Ei niitä nuoruudessasi kivikaudella pelattu.
Kuinka helvetin tyhmä ihminen voi ollakkaan, tuo kyssäri oli varmaan vitsi
Vierailija kirjoitti:
Kun katson eläkeikäisiä vanhempiani, niin näyttää sarjojen tuijottaminen vain kiihtyvän. Elämä rytmitetään sen mukaan milloin tulee La Promesa, Emmerdale, Isä Brown ja milloin mitäkin.
Joo, ysärillä kaikki mummot ja mammat katsoi Kauniita ja Rohkeita. Se oli tärkeää olla ruudun ääressä just silloin eikä lapset saaneet häiritä, nykyäänhän jopa (monet, ei ehkä kaikki) mummoikäiset osaa käyttää yle areenaa ym.
Enemmän ihmettelen, tuhlaanko joku nuori aikaansa sarjojen ja elokuvien katsomiseen sekä videopelien pelaamiseen. Nuorena kuuluisi elää ja tavata toisia ihmisiä.
No siis jopa mun yli 70-vuotiaat appivanhemmat katsoo sarjoja ja elokuvia!
Siis häh?