Heips anteeksi voikio ottaa aspiriinia jos olen ottanut 500mg panadolia?
Kommentit (17)
Voi ottaa mutta asetyylisalisyylihappoa ei pidä käyttää kipulääkkeenä. Se ärsyttää vatsaa hyvin tehokkaasti.
Voit ottaa. Ne ovat erityyppisiä kipulääkkeitä. Vain aspiriini on myös tulehdusta estävä.
ELL
Voi. Et voi ottaa sitä ibumaxin kanssa kylläkään.
Sh
Vierailija kirjoitti:
Voi ottaa mutta asetyylisalisyylihappoa ei pidä käyttää kipulääkkeenä. Se ärsyttää vatsaa hyvin tehokkaasti.
Mun vatsa kestää aspiriinia vaan ei buranaa. Mitäs siihen sanot?
"Aspiriinia" käytetään enää verenohennukseen pienenä annoksena nimellä Primaspan. Silloinkin sitä ennen otetaan vataansuojalääke "somac" ettei tule vatsakramppia.
Oletko alle 12v vai miksi noin pienen annoksen otit? Panadol muutenkin hidasvaikutteinen Buranaan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Voi ottaa, älä ota ibuprofeenia
Onko tuohon kieltoon olevinaan joku syy jos ei jatkuvasti syö niitä.
Vierailija kirjoitti:
"Aspiriinia" käytetään enää verenohennukseen pienenä annoksena nimellä Primaspan. Silloinkin sitä ennen otetaan vataansuojalääke "somac" ettei tule vatsakramppia.
Mikäs aspiriini se sitren on, mitä mä olen ostanut? Paketissa lukee Aspirin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet lukenut väärin. Kyllä mammat tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ostanut karkkia.
No ota, itekin olen sekakäyttäjä, terkkarissa luvattiin, että saa olla. Pitää vaan olla jotain vatsansuojalääkettä tai syödä jotain ensin, ettei masun ja suoliston pinta kärsi.
Kitaan vaan vaikkakin aika paska kipulääke. Mielummin 1 g Panadolia ja sen kaveriksi Burana 400-800 eikä tuollaista puolikasta maksavaivaisen Panadol-annosta ja sen perään kehnoa Aspiriinia.
Vierailija kirjoitti:
No ota, itekin olen sekakäyttäjä, terkkarissa luvattiin, että saa olla. Pitää vaan olla jotain vatsansuojalääkettä tai syödä jotain ensin, ettei masun ja suoliston pinta kärsi.
Mikään lääke ei ole hyväksi vatsalle.
Panadol on vatsaystävällinen, maksaan vaikuttaa.
Kysytkö todella lääkinnällisiä neuvoja täältä?