Aika harvalla on miehenä DI. DI on miesten aatelia. Minä olen onnekas. Tiedätte kuka olen. Harvinainen onnen prinsessa. 💕
Rikas DI oli laittanut lahjapakettiin Fazerin sinistä ja pienen karkkipussin. Oli ihan myyty heti. Rikas elämä - täältä tullaan
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä, miten tätä pitäisi kommentoida. Olen ollut di:n kanssa naimisissa 48 vuotta. Meillä on molemmilla takana pitkä työura. Hänellä paljon reissutyötä, matkustelua, opinto- ja asuntovelkaa. Olen itsekin ollut aina työelämässä ja lähes yksinhuoltajana kasvattanut tähäm maahan 4 uutta veronmaksajaa. Luonteeltaan hän ei ole koskan ollut mikään helppo tapaus, mutta jokin hänessä viehättää ja olemme nyt eläkkeellä ollessa todenneet, että kaikesta huolimatta viihdymme yhdessä. Varallisuutta kyllä on kertynyt, mutta hänen lempiharrastuksiaan ovat polttopuiden ja pullojen keräily , sienestys ja marjastus, sekä punalappuostoksilla käynti. Olet varmaan aika nuori, ja kuvitelmasi on epärealistinen. Jos olet valmis tuon tyyppiseen elämään, jota yllä kuvailin, niin onnea sinulle. En tiennyt, mikä hänestä isona tulee, kun tapasimme, mutta olisin ottanut hänet joka tapauksessa ammatista ja
Aamen. DI:t ovat yleensä niitä omissa oloissaan "pulmapelejään ja luovia ideoitaan" ratkaisevia Pelle Pelottomia. Eivät niitä, jotka roudaavat tyttöään maailman ympäri ja ravintolasta toiseen ostaen toinen toistaan hienompia lahjoja.
Ainakin mun työpaikassa kaikki DI:t ajaa esimerkiksi vanhoilla halvoilla autoilla ja heidän elämänsä suurimmat intohimot ovat tekniikan parissa puuhailu autotallissa, Excel-taulukoiden tekeminen tms..
Vierailija kirjoitti:
DI:t ovat joskus rasittavaa seuraa. Kyseinen koulutus ei valitettavasti tuo sosiaalisia taitoja eikä yleissivistystä.
T. DI
Koulutus tuo näyttöä koulunkäynnin osaamisesta. Oikeat näytöt annetaan tasaveroisissa työtehtävissä oman ammattikunnan keskuudessa.
T. toinen DI
Vierailija kirjoitti:
Minulla miehenä DI toimitusjohtaja. On tämä luxusta! Juuri toi kaupasta 3eja leikkeleiä ja yllätyksenä iso kimppi ruusuja!
Voisko tuoda myös oikein kirjoi tus opp paaan?
Sepä vasta lu xuss taa!
Voi, kuinka tosiaan kadehdin miekkosta jolla oma DI, joka saa hänet sukupuolesta huolimatta tuntemaan itsensä prinsessaksi...
Se mieskö teki susta poikaprinsessan vai olitko sellainen jo syntyessäsi?
Ihquuu...
Sinäkö sitten vamppasit sen yhden tamperelaisen insinöörin?
Hyvä, oli kyllä niiiiin itseään täynnä ettei tosikaan...
Vain joku kynnysmatto sopii semmoiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teekkari ovat hurmaavia. Huumorintajuisia, rehellisiä ja reiluja. Ei mitään masentuneita asioiden märehtijöitä vaan ratkaisukeskeisiä ja optimistisia.
Ei ole ongelmaa mitä teekkari ei osaisi ratkaista.
Mutta miksi niistä iloisista teekkareista kuoriutuu aina niitä umpijäykkiä dippainssejä??
Sulla on vaan liian suppea otanta. Kaikenlaisia niistä löytyy.
Samalta oksalta parisuhde
niin ei käy elo tylsäksi.
Onni oli ettei koulupapereita
kiikaroitu ennen yhteistä kotia,
olisi voinut tulla rimakauhu,
onpa hän älykkö. Elämä tasii kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
DI:t yleensä pervoja sadisteja, jotka kuvittelee olevansa jumalasta seuraavia.
No en kyllä allekirjoita tuota. Ympärillä on ollut yli 5 DI:tä vuosikymmeniä.
Hauskoja, teräviä, hyvää keskusteluseuraa. Reissaavat ja urheilevat.
En oikein tiedä, miten tätä pitäisi kommentoida. Olen ollut di:n kanssa naimisissa 48 vuotta. Meillä on molemmilla takana pitkä työura. Hänellä paljon reissutyötä, matkustelua, opinto- ja asuntovelkaa. Olen itsekin ollut aina työelämässä ja lähes yksinhuoltajana kasvattanut tähäm maahan 4 uutta veronmaksajaa. Luonteeltaan hän ei ole koskan ollut mikään helppo tapaus, mutta jokin hänessä viehättää ja olemme nyt eläkkeellä ollessa todenneet, että kaikesta huolimatta viihdymme yhdessä. Varallisuutta kyllä on kertynyt, mutta hänen lempiharrastuksiaan ovat polttopuiden ja pullojen keräily , sienestys ja marjastus, sekä punalappuostoksilla käynti. Olet varmaan aika nuori, ja kuvitelmasi on epärealistinen. Jos olet valmis tuon tyyppiseen elämään, jota yllä kuvailin, niin onnea sinulle. En tiennyt, mikä hänestä isona tulee, kun tapasimme, mutta olisin ottanut hänet joka tapauksessa ammatista ja varallisuudesta riippumatta.