Aika harvalla on miehenä DI. DI on miesten aatelia. Minä olen onnekas. Tiedätte kuka olen. Harvinainen onnen prinsessa. 💕
Rikas DI oli laittanut lahjapakettiin Fazerin sinistä ja pienen karkkipussin. Oli ihan myyty heti. Rikas elämä - täältä tullaan
Kommentit (29)
Aika hauska potilas tämä ap, hyvä että on mielikuvitusta ja harhoja, niin ei elämä ahdista.
Ei se ulkonäköpelkästään kaikkea ratkaise. Tunnen henkilöitä jotka ovat ulkonäöltään vaatimattomia, mutta luonteeltaan todella miellyttäviä, näiden DI-miesten seurassa tuntuvat viihtyvät kaikki naiset ja heidän seuraansa hakeudutaan.
En ole koskaan ymmärtänyt, että löytyy ihmisiä, joita kiinnostaa opiskella DI:ksi. Terveisin FT.
Minulla miehenä DI toimitusjohtaja. On tämä luxusta! Juuri toi kaupasta 3eja leikkeleiä ja yllätyksenä iso kimppi ruusuja!
Teekkari ovat hurmaavia. Huumorintajuisia, rehellisiä ja reiluja. Ei mitään masentuneita asioiden märehtijöitä vaan ratkaisukeskeisiä ja optimistisia.
Ei ole ongelmaa mitä teekkari ei osaisi ratkaista.
Oon antanut pakit kahdelle di:lle lyhyen tapailun päätteeksi. Jotenkin leuhkoja tyyppejä olivat, toinen vähän tosikkokin. Otin sitten kollegan, juristit best.
Vierailija kirjoitti:
Teekkari ovat hurmaavia. Huumorintajuisia, rehellisiä ja reiluja. Ei mitään masentuneita asioiden märehtijöitä vaan ratkaisukeskeisiä ja optimistisia.
Mutta miksi niistä iloisista teekkareista kuoriutuu aina niitä umpijäykkiä dippainssejä??
Kyllä sen veljen eron jälkeen huomasi, kuinka nelikymppinen DI oli kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla PK-seudulla. Ei kestänyt kauaa, kun oli uusi nainen kainalossa :-)
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ne ihmissuhteet. Mutta jätköporukallakin selviää 😉
Eikö ne ole autismin kirjolla, aleksityymikkoja kaikki tyynni.
Siinä sitä romantiikkaa loppuelämäksi.
Heh.
Korkeamman matematiikan kirjojen ajatuksella lukeminen onnistuu vain todella harvoilta ihmisiltä, koska vaatii äärimmäistä keskittymiskykyä.
Vierailija kirjoitti:
Korkeamman matematiikan kirjojen ajatuksella lukeminen onnistuu vain todella harvoilta ihmisiltä, koska vaatii äärimmäistä keskittymiskykyä.
Insinöörimatematiikka ei ole "korkeaa matematiikkaa".
DI:t yleensä pervoja sadisteja, jotka kuvittelee olevansa jumalasta seuraavia.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy teekkareihin tai dippainsseihin?
Mulla on DI. Pihimpää saa etsiä. Että odottele ihan rauhassa sitä rikasta elämää, jota saat sivusta katsella...
DI:t ovat joskus rasittavaa seuraa. Kyseinen koulutus ei valitettavasti tuo sosiaalisia taitoja eikä yleissivistystä.
T. DI
Vierailija kirjoitti:
Hah. Et vaan ole vielä saanut omaasi valheista kiinni.
Ei kyllä ole koskaan kiinnostanut miehen ammatti. Ehkä vähän, mutta olennaisinta on, onko hänen kanssaan mukava olla.
Ja köyhän kanssa ei ole mukava olla.