Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin kristallin kirkkaasti kaiken, puolisoni on erittäin narsistinen luonne

Vierailija
02.03.2025 |

Sain vastauksen yli kahdeksan vuoden parisuhde-helvettiin. Enää minun ei tarvitse kysyä ja anella häneltä enää miksi ja miettiä öitä valvoessa kaikkea hulluutta ihmetellessä mitä voisin tehdä toisin, mikä toisella on hätänä, miksi hän käyttäytyy kuten käyttäytyy, miksi hän ei ymmärrä, miksi syyttää minua kaikesta, miksi mikään keskustelu ei koskaan onnistu etcetc.

Olen nyt pari päivää kuunnellut äänikirjaa aiheeseen liittyen aina silloin kun on mahdollisuus, eli verran vähän kun kotona/mukana lapset ja tai puoliso. En ole löytänyt vielä vastausta, kuinka minun kannattaa tai ei kannata toimia ihan konkreettisesti. Tarkoitan siis sitä, että miten kommunikoida tämä pakollinen tuleva aika saman katon alla hänen kanssaan? Kesto ajallisesti tulee olemaan ehkä 6-12kk. Ellei hän lähde tästä ensin. 

Menin muutama päivä sitten toteamaan hänelle, että minä tiedän mikä sinä olet ja nyt minä ymmärrän kaiken. Ei varmasti järkevää, mutta olin niin iloinen ja sain mielettömän vapauden tunteen, kun tämän asian ymmärsin, etten pystynyt olemaan hiljaa. Tuntuu kuin olisin vihdoin vapaa kaikesta.

Minulla on alustava suunnitelma, aion kerätä nyt rahaa ja selvittää yhteisen omaisuuden myyntiin liittyviä asioita. Lisäksi aion varata perheasiain neuvottelukeskuksesta keskustelukäyntejä itselleni saadakseni tukea ja työkaluja tähän prosessiin. 

Kertokaa kaikki vinkit ja jakakaa kokemuksia, kiitos jo etukäteen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi