saako ulkona käydä kävelyllä 2x päivässä?
Olin jo ulkona klo 12-14 ja mietin että katsooko joku pahalla jos menee uudestaan
Kommentit (24)
Ei saa luontokato lisääntyy, mieluusti vain muutaman kerran viikossa.
Ei saa, ainoastaan joko yhden kerran tai sitten kolme kertaa ovat ne sallitut määrät.
Koiranomistajana ulkoilen 3-5 päivässä.
Pyörällä saa, mutta kävellen ei saa.
Hengästyessä hiilidioksidin eritys lisääntyy, joten ei. Ilmastonmuutos.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa, ainoastaan joko yhden kerran tai sitten kolme kertaa ovat ne sallitut määrät.
Just mietin että vain parittomia määriä, eli 1, 3, 5 jne kertaa!
Ei missään nimessä. Siksi päiväkodeissa ja kouluissa pysytään koko päivä sisällä ettei kiintiö ylity.
Saa. Eri asia onko joillakin liikennettä tai hajuja alueella, ettei mene kahta kertaa.
Et! Wef:n määräys on 0,7 ulkoilua per päivä. Koska muualla on huonompi ilmanlaatu meidän ei pidä kuluttaa ilmaa liikaa.
Ilmanlaatu on heikentynyt joten ei kannata
Riippuu siitä, missä laitoksessa olet.
Laissa on, että ulkoilla (kävely/juoksu ilman asiointi tarkoitusta eli työ- ja kauppamatkoja ei tähän lasketa) saa vain 5 kertaa viikossa. Se miten kerrat jakaantuu viikonpäiville on oma valinta.
Saat mennä kävelemään mut sun pitää kirjoittaa lappu jota kannat käsissäsi jossa lukee selkeästi "Olen toisen kerran kävelyllä!" ja pidät huolen että on selkeästi kirjoitettue jotta kaikki vastaantulijat tietävät että kävit kerran jo tänään ulkona, muuten kaikki saattavat katsoa sinua epäillen että miksi tuo on taas ulkona vaikka kävi jo. Onneksi teit tämän aloituksen koska olisihan se noloa ettei kukaan tietäisi näistä sinun kävelyretkistäsi.
Siihen pitää olla koira, ja silloin saa käydä kolmekin kertaa.
Siksi varalta säästin ulkoilun iltaan kun jää jäljet jos useammin ramppaa, yöllä satoi vähän uutta lunta. Takapihalla olen tupakalla käynyt, hiljaa hiipinyt.
Sauron katsoo pahalla silmällä, jos joku käy kaksi kertaa kävelyllä, kaikki muut kerrat ovat sallittuja.
Voi hyvä ihminen, kävele niin usein kuin haluat.