Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme siinä on, että sen ihastuksen edessä pitää esittää niin kylmää? En vieläkään ymmärrä

Vierailija
02.03.2025 |

Siis olen jo yli 50 vuotias nainen ja vieläkin sorruin tähän. Luulin, että se olisi lähinnä korkeintaan 25 vuotiaiden juttu, mutta ei. Siitä on kauan kun olin viimeksi sinkku ja ihastunut. 30 vuotiaana olin ihastunut, mutta suhteessa. Muistan tuolloin vähän esittäneeni nyrpeää, mutta se johtui siitä, että olin suhteessa. Nyt olen kuitenkin jo useatta vuotta sinkku, että mihinkään tunteiden peittämiseen ja kieltämiseen ei olisi tarvetta. Kävi kuitenkin näin, että olin tänään ravintolassa syömässä ystäväni kanssa ja mies johon olen ollut jo useamman kuukauden ihastunut, sattui ihmeen kaupalla tulemaan samaan ravintolaan. Siinä vaiheessa tunsin kuinka vahva puna nousi poskilleni ja menetin jotenkin kontrollini. Olimme jo tuolloin kuitenkin lopettelemassa ruokailua ja lähdössä pois. Kävelin miehen ohi kun hän otti ruokaa pöydästä... ja mitä tein minä.  Kävelin nenä pystyssä oikein itsetietoisen näköisenä ohi, enkä luonut mieheen edes katsettanikaan. Minulla olisi ollut loistava mahdollisuus sanoa edes hei, tai edes hymyillä hänelle. Harmittaa ihan valtavasti. Tällä menolla olen varmasti lopun elämäni yksin. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
2/2 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, etten tapaa miestä enää koskaan. Tai sitten joskus 10 vuoden päästä.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan