Mitä teet aina väärin?
Tiskaatko teflonit pesukoneessa vai pesetkö kenties mustat ja valkoiset pyykit aina sekaisin? Pyöräiletkö jalkakäytävällä vai meneekö kenties yhdys sanat väärin?
Itse joudun tunnustamaan, että saatan joskus kirjoittaa keskustelua herättäviä aloituksia tänne palstalle. Sitäkin voi pitää vääryytenä.
Mitä sinä teet väärin?
Kommentit (11)
Kaikki tiskit koneeseen eikä teflon pinnoitetta enää edes uusissa pennuissa ole. Tiskiaine on ympäristöystävällinen (kiilto) niin ei pitäisi olla kovin myrkyllinen.
Pyykit sekaisin, kirjo sertoa pesuun ja +40 vaatteet, +60 lakanat, pyyhkeet ja pikkarit.
Jos tiedän että joku vaate päästää väriä niin pesen erillään.
Autan ihmisiä. Pitäisi vaan antaa niiden valittaa ja selvitä yksin. Olen huomannut että auttamisesta saa vain pahan mielen.
Pesen hampaat aamulla vasta aamupalan jälkeen. Huuhtelen myös suun hammaspesun lopuksi.
Pyöräilytie on huomattavasti nopeampi matkan tekoon, en ymmärrä miksi ihmiset pyöräilevät jalkakäytävällä....
En saa pestyä hampaita suu kiinni täysin. Vaahto valuu ulos ja kädelle.
Vierailija kirjoitti:
Pesen hampaat aamulla vasta aamupalan jälkeen. Huuhtelen myös suun hammaspesun lopuksi.
Suun huuhtelu hammaspesun jälkeen ei vastaa suositusta. Soo Soo.
En yhtään mitään. En kertakaikkiaan tee elämässäni vihreitä.
Yritän aina pärjätä, vaikka pitäisi vaan ymmärtää luovuttaa.
Vaimon mielestä teen kaiken väärin. Ennen tein jotain oikein. Meillä on kolme lasta, kaksostytöt 16 v. ja sälli 18 v.
Olen ylipainoinen mahakas mies. Tuota mahaa vastaan ei voi puolustua edes väittämällä, että anoppi tekee huonoa ruokaa.