Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö luokkakokouksissa?

Vierailija
02.03.2025 |

Itse en. Luullakseni menestyneitten kerskailua ja keski-ikäistä pönötystä urasta, lapsista ja muusta. En usko vilpittömään ja sydämelliseen ystävyyteen, joka kouluaikana oli mahdollisesti totta. En mene, koska uskon törmääväni sielupuolisiin muumioihin.

Ja ei, olen menestynyt, joten ei siitä ole kysymys.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käydä jos tulisi kutsu.

Mutta uskon ettei sitä tule, koska mulla ei ole tilejä somessa, numeroni on salainen, enkä ole missään tekemisissä entisten koulukavereideni kanssa.

M42

Vierailija
2/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole järjestetty 15 vuoteen. En ehkä menisi, ihan siksi etten ole erityisen kiinnostunut siitä mitä silloisille luokkakavereille kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, se olisi varmaan samanlainen katastrofi kuin Zelenskyin vierailu Trumpin ja JD Vänskyn luona.

Vierailija
4/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kutsuttu vaikka kolmesta oppilaitoksesta olen valmistunut.

Vierailija
5/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jos kutsutaan.

Vierailija
6/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mennyt lukuunottamatta ihan muutaman vuoden kuluttua koulun loppumisen jälkeen pidettyä kokoontumista. Nyt ei enää vuosiin ole kukaan ehdottanutkaan mitään onneksi.

Vierailija
7/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi, se olisi varmaan samanlainen katastrofi kuin Zelenskyin vierailu Trumpin ja JD Vänskyn luona.

Taisit olla luokkasi huonosti pukeutuva luuseri? T:N28

Vierailija
8/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sielupuolinen? Kaunis kielellinen termi, jonka otan käyttöön - oletettavasti eri yhteydessä. Luokkakokouksissa olen käynyt. Ala-asteen tapaamisessa hauskaa, ylä-asteen ei. Kukaan ei kerskaillut millään - lapsia ehkä kehuttiin.

Vierailija
9/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin käydä jos tulisi kutsu.

Mutta uskon ettei sitä tule, koska mulla ei ole tilejä somessa, numeroni on salainen, enkä ole missään tekemisissä entisten koulukavereideni kanssa.

M42

Juurikin näin. M

Vierailija
10/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, miksi haluaisin lähteä kuuntelemaan toisten muistelua muutenkin hurskaana hauskaa kun itse muistan vaan sen kiusaamisen joka pilasi elämäni

Vierailija
11/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt. En usko, että poissaoloni hirveästi haittasi siellä yhtään ketään.

Vierailija
12/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit olla luokkasi huonosti pukeutuva luuseri? T:N28

Minä olin juuri tuollainen huonosti pukeutunut, mutta erittäin karismaattinen, älykäs ja hauska. Ei kiusattu, arvostettiin. Maalaiskoulu.

Vierailija
13/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut sellaista. Ei ala-asteelta, yläasteelta eikä lukiosta. Näiden lisäksi olen käynyt vain yliopiston, missä ei ollut oikein mitään luokkia olemassakaan. Jos jokin luokkakokous pidettäisi, niin varmaankin menisin, mikäli aikataulut sopisivat. Jos ei sattuisi sopimaan, niin ei kyllä kuitenkaan harmittaisi. Ja niin paljoa asia ei kiinnosta, että rupeaisin itse järjestämään.

Kerran, joskus parikymmentä vuotta sitten, oli lukion (en edes muista moniko)kymmenvuotisjuhlat entisille oppilaille. Siellä olin, meidän luokkalaisia ei ketään muita, rinnakkaisluokkalaisia tasan kaksi.

M 56 v.

Vierailija
14/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin myöhemmin, että tällainen oli järjestetty ja kaikille siellä oleville oli tapahtumasta ilmoitettu. Ei minulle. Kiusaajat eivät muutu aikuisenakaan.

Vierailija
15/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ja voisin mennä toistekkin. - Ei se niin kamalaa ollut. Mutta kyllähän sitä vähän säpsähti miten paljon moni vaikutti ihan samalta kuin 30 vuotta aiemmin. Olen tosin kaikki nämä vuodet onnistunut pysymään parin luokkakaverini kanssa, joten jotain tiesinkin, että miten luokallani olleilla menee tai on mennyt. Onnittelimme toisiamme kun meistä ei vielö kukaan ollut ainakaan kuiolut. - Kun taas yliopitoaikaisista läheisistäni on jo ensimmäiset kuolleet.   

Vierailija
16/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiiviisti yhteydessä niihin koulukavereihin joihin haluan.

Vierailija
17/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää pullonpyöritys ja rintojen näyttäminen liivit päällä 90-luvun alussa, pienessä boolissa. En kehtaa enää näyttäytyä missään. Lisäksi muita piiloteltavia asioita.

Vierailija
18/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia on kuulemma järjestetty, mutta minua ei ole kutsuttu.

Vierailija
19/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin luokkakaverini, nykyinen vaimoni antoi laskiaisen kunniaksi pillua.

Thats life! 

M34

Vierailija
20/44 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhteen aikaan oli muutaman kerran, paljon oli osallistujia koska meillä oli hiton kiva luokka ja hyvä henki. (Keskikoulun luokasta siis lähinna kyse). Erilaisilla kokoonpanoilla pidetään edelleen yhteyttä ja tapaillaan. Vm. 1964.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä