Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen tieverkosto on aivan tuhoutunut, tiet ovat niin huonossa kunnossa. Infrastruktuuri hajoaa täysin.

Vierailija
02.03.2025 |

Valtavia kuoppia, reikiä, kulumia jne., tiet tuhoutuvat Suomessa.

Ja kaikki suomalaisten rahat on kannettu rikkaille EU maille ja Ukrainaan. Valtava määrä miljardeja. Milloin näitä aletaan periä takaisin ja keskitytään Suomen valtaviin ongelmiin välillä?

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää vetää Ukraina tähän mukaan. Meidän infrastruktuuria ei sentään ole pommitettu paskaksi.

Vierailija
22/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paluu Tulevaisuuteen II elokuvassa teitä ei pitänyt juurikaan tarvita enää jo vuonna 2015.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17 vuotta vanha toyota land cruiseri niin ei niin haittaa,mutta voivoi niitä kenella näitä uusia sähköautoja.

Erikoista että näillä vanhoilla paskoilla ajavia lerppakulleja pelottaa sähköautot kaikkein eniten.

Missä sanottiin että pelottaa? fakta vaan on se että huonokuntoisella tieverkostolla tuommoinen auto vaan on paljon parempi ja kestävämpi kuin sähköauto.Vaativiin olosuhteisiin valitaan oikeanlaiset autot.

Ainoa fakta on että serkut taitaa tehdä jossainpäin Suomea suurimman osan Landcruiser kuskeista.

Etkö parempaan pystynyt?

Vierailija
24/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajatte nastarenkailla? 

Vierailija
25/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iigor on tutkinut venäjän suomelta varastamaa karjalaa.

Vierailija
26/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso maa, liian iso tieverkko. Pitäisi supistaa. Ja omat mökkitien ylläpidot maksetaan tottakai itse.

Mökkitie on maksettu itse jo 30 vuoden ajan itse ja viime vuonna laitettiin puomi, jolla estetään muita sitä käyttämästä. Kun vaihtoehtoinen valtion tie alkoi olla surkeassa kunnossa, siirtyi ihmiset käyttämään meidän tietä ja nyt se on muille mahdotonta. Isot kiukuthan siitä nousi, kun hyväkuntoinen tie jäi omaan käyttöön, mutta näin yhteiskunta toimii: ne käyttävät, jotka maksavat.

Olen aika varma myös siitä, että vastustat verojen nostamista teiden ylläpidolle?

Vierailija
27/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenneministerinä on persu.

Ei mulla muuta.

Vierailija
28/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paluu Tulevaisuuteen II elokuvassa teitä ei pitänyt juurikaan tarvita enää jo vuonna 2015.

Onneksi tuo visio ei toteutunut. Lentävä auto suomalaisen rattijuopon käsissä on pelottava ajatus. 

Vierailija
29/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso maa, liian iso tieverkko. Pitäisi supistaa. Ja omat mökkitien ylläpidot maksetaan tottakai itse.

Mökkitie on maksettu itse jo 30 vuoden ajan itse ja viime vuonna laitettiin puomi, jolla estetään muita sitä käyttämästä. Kun vaihtoehtoinen valtion tie alkoi olla surkeassa kunnossa, siirtyi ihmiset käyttämään meidän tietä ja nyt se on muille mahdotonta. Isot kiukuthan siitä nousi, kun hyväkuntoinen tie jäi omaan käyttöön, mutta näin yhteiskunta toimii: ne käyttävät, jotka maksavat.

Miksi yksityistie on tehty läpiajettavaksi alunperinkään?

Vierailija
30/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekin rahat tarvitaan ukrainaan

Vierailija
31/114 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikenneministerinä on persu.

Ei mulla muuta.

On Persu laittanut teiden korjauksiin sekä ylläpitoon enemmän rahaa kuin sannulin aikana laitettiin.

Vierailija
32/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioin esim. Saksassa tiet oli sileitä ja moitteettomia jopa maaseudulla kylätiet paremmassa kunnossa kun täällä valtatiet. Minnekäs ne Suomen miljardit eu-maksut menee.

Vierailija
33/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomioin esim. Saksassa tiet oli sileitä ja moitteettomia jopa maaseudulla kylätiet paremmassa kunnossa kun täällä valtatiet. Minnekäs ne Suomen miljardit eu-maksut menee.

juurikin näin ettei vaan olisi niin että EU Ursula vie kaikki suomalaisten rahat, tokihan Saksa on tärkeämpi kuin suomalaiset kaikkien Ursula fanien mielestä

Vierailija
34/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nekin rahat tarvitaan ukrainaan

sinne on viety jo kaikki maailman rahat ja Zelehän jo tunnusti Trumpille ettei tiedä missä rahat ovat, pitäisikö siis viedä kaikkien suomalaisten rahat sinne korruptioihin? ei muuta kuin suomalaiset kaduille asumaan ja rahat Ukrainaan

Vierailija
35/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa valtio laittaa kaikki rahat urheiluun ja kulttuuriin. Ei ihme että tuet tämmöisiä.

Näihin menee tosiaan paljon rahaa.

Vierailija
36/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluvanteet aivan sökönä kuopista kalliiksi tulee.

Vierailija
37/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ystävän luona Joensuun seudulla. Tiet siellä ovat todella huonokuntoisia. Onko tietoista valtion suunnalta?

Vierailija
38/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä huomannut näitä "valtavan huonossa kunnossa olevia teitä".

Mikset voi tehdä listaa tänne ja postata niiden teiden nimiä joissa on puutteita? Auttaisit omalta osalta korjaamisurakkaa.

Vierailija
39/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei osata enää muuta kuin keskittää, vähentää, karsia, lopettaa ja huonontaa. Menneinä vuosikymmeninä 1900-luvulla oli vähemmän resursseja, mutta niin vain silloiset sukupolvet rakensivat Suomesta hyvinvointivaltion. Nykypolvet eivät osaa säilyttää sitä.

Vierailija
40/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin ystävän luona Joensuun seudulla. Tiet siellä ovat todella huonokuntoisia. Onko tietoista valtion suunnalta?

Eivät ole. On tullut ajettua tätä ympäristöä enkä ole huomannut yhtää huonossa kunnossa olevaa tietä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi