Suomen tieverkosto on aivan tuhoutunut, tiet ovat niin huonossa kunnossa. Infrastruktuuri hajoaa täysin.
Valtavia kuoppia, reikiä, kulumia jne., tiet tuhoutuvat Suomessa.
Ja kaikki suomalaisten rahat on kannettu rikkaille EU maille ja Ukrainaan. Valtava määrä miljardeja. Milloin näitä aletaan periä takaisin ja keskitytään Suomen valtaviin ongelmiin välillä?
Kommentit (114)
Paluu Tulevaisuuteen II elokuvassa teitä ei pitänyt juurikaan tarvita enää jo vuonna 2015.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17 vuotta vanha toyota land cruiseri niin ei niin haittaa,mutta voivoi niitä kenella näitä uusia sähköautoja.
Erikoista että näillä vanhoilla paskoilla ajavia lerppakulleja pelottaa sähköautot kaikkein eniten.
Missä sanottiin että pelottaa? fakta vaan on se että huonokuntoisella tieverkostolla tuommoinen auto vaan on paljon parempi ja kestävämpi kuin sähköauto.Vaativiin olosuhteisiin valitaan oikeanlaiset autot.
Ainoa fakta on että serkut taitaa tehdä jossainpäin Suomea suurimman osan Landcruiser kuskeista.
Etkö parempaan pystynyt?
Iigor on tutkinut venäjän suomelta varastamaa karjalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso maa, liian iso tieverkko. Pitäisi supistaa. Ja omat mökkitien ylläpidot maksetaan tottakai itse.
Mökkitie on maksettu itse jo 30 vuoden ajan itse ja viime vuonna laitettiin puomi, jolla estetään muita sitä käyttämästä. Kun vaihtoehtoinen valtion tie alkoi olla surkeassa kunnossa, siirtyi ihmiset käyttämään meidän tietä ja nyt se on muille mahdotonta. Isot kiukuthan siitä nousi, kun hyväkuntoinen tie jäi omaan käyttöön, mutta näin yhteiskunta toimii: ne käyttävät, jotka maksavat.
Olen aika varma myös siitä, että vastustat verojen nostamista teiden ylläpidolle?
Liikenneministerinä on persu.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Paluu Tulevaisuuteen II elokuvassa teitä ei pitänyt juurikaan tarvita enää jo vuonna 2015.
Onneksi tuo visio ei toteutunut. Lentävä auto suomalaisen rattijuopon käsissä on pelottava ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso maa, liian iso tieverkko. Pitäisi supistaa. Ja omat mökkitien ylläpidot maksetaan tottakai itse.
Mökkitie on maksettu itse jo 30 vuoden ajan itse ja viime vuonna laitettiin puomi, jolla estetään muita sitä käyttämästä. Kun vaihtoehtoinen valtion tie alkoi olla surkeassa kunnossa, siirtyi ihmiset käyttämään meidän tietä ja nyt se on muille mahdotonta. Isot kiukuthan siitä nousi, kun hyväkuntoinen tie jäi omaan käyttöön, mutta näin yhteiskunta toimii: ne käyttävät, jotka maksavat.
Miksi yksityistie on tehty läpiajettavaksi alunperinkään?
Vierailija kirjoitti:
Liikenneministerinä on persu.
Ei mulla muuta.
On Persu laittanut teiden korjauksiin sekä ylläpitoon enemmän rahaa kuin sannulin aikana laitettiin.
Huomioin esim. Saksassa tiet oli sileitä ja moitteettomia jopa maaseudulla kylätiet paremmassa kunnossa kun täällä valtatiet. Minnekäs ne Suomen miljardit eu-maksut menee.
Vierailija kirjoitti:
Huomioin esim. Saksassa tiet oli sileitä ja moitteettomia jopa maaseudulla kylätiet paremmassa kunnossa kun täällä valtatiet. Minnekäs ne Suomen miljardit eu-maksut menee.
juurikin näin ettei vaan olisi niin että EU Ursula vie kaikki suomalaisten rahat, tokihan Saksa on tärkeämpi kuin suomalaiset kaikkien Ursula fanien mielestä
Vierailija kirjoitti:
Nekin rahat tarvitaan ukrainaan
sinne on viety jo kaikki maailman rahat ja Zelehän jo tunnusti Trumpille ettei tiedä missä rahat ovat, pitäisikö siis viedä kaikkien suomalaisten rahat sinne korruptioihin? ei muuta kuin suomalaiset kaduille asumaan ja rahat Ukrainaan
Vierailija kirjoitti:
Suomessa valtio laittaa kaikki rahat urheiluun ja kulttuuriin. Ei ihme että tuet tämmöisiä.
Näihin menee tosiaan paljon rahaa.
Aluvanteet aivan sökönä kuopista kalliiksi tulee.
Kävin ystävän luona Joensuun seudulla. Tiet siellä ovat todella huonokuntoisia. Onko tietoista valtion suunnalta?
En oo ikinä huomannut näitä "valtavan huonossa kunnossa olevia teitä".
Mikset voi tehdä listaa tänne ja postata niiden teiden nimiä joissa on puutteita? Auttaisit omalta osalta korjaamisurakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei osata enää muuta kuin keskittää, vähentää, karsia, lopettaa ja huonontaa. Menneinä vuosikymmeninä 1900-luvulla oli vähemmän resursseja, mutta niin vain silloiset sukupolvet rakensivat Suomesta hyvinvointivaltion. Nykypolvet eivät osaa säilyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin ystävän luona Joensuun seudulla. Tiet siellä ovat todella huonokuntoisia. Onko tietoista valtion suunnalta?
Eivät ole. On tullut ajettua tätä ympäristöä enkä ole huomannut yhtää huonossa kunnossa olevaa tietä.
Typerää vetää Ukraina tähän mukaan. Meidän infrastruktuuria ei sentään ole pommitettu paskaksi.