Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Euroopan pitäisi nyt tehdä?

Vierailija
02.03.2025 |

VAU, mikä puhe. Tämä muutti käsitystäni todella monesta asiasta niin Amerikasta, Venäjästä että Natosta. Puhe on todella pitkä mutta olisin jaksanut kuunnella pitempääkin.

https://www.youtube.com/live/ewvrbvEckxQ

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestää pikainen kriisikokous.

Vierailija
22/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan sama mitä eurooppa tekee kunhan minä saan elää rauhassa. Minä en ole eurooppa joten se ei kosketa minua.

Oletko rýssä?

En ymmärrä mikä 8n tehnyt suomalaisesta slavinistin, miksi ukraina on tärkeämpi kuin suomi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

usan käytös haisee petokselta, ensin houkutellaan kaikki euromaat naton jäseniksi, sitten vetäistään matto jalkojen alta, että hoitakaa itse oma puolustuksenne, ja romauttaisivat natonkin eroamalla siitä.

Ei taida olla luottamista veli amerikkalaiseenkaan sen enempää kuin itänaapuriin.

Olen työskennellut amerikkalaisomisteisessa firmassa ja se tekopyhyys paistoi läpi jo silloin varsin äitelästi.

Lopuksi, jokohan se idioottimainen Suomen vertailu Yhdysvaltoihin viimeinkin loppuu, vai vieläkö jatkuu se hyödytön idiotismi, sama kuin vertailisi omenoita Saabin moottorin mäntiin...

Vierailija
24/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputtaa maapallon keskipisteeseen suuri määrä ydinpommeja ja tutkia mitä tapahtuu. Tutkimuksen kannalta vain.

Vierailija
25/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuohon auta kuin asevarustelu ja ydinaseet kaikille EU-maille. Venäjä ei ymmärrä kuin asevoimin käytävää puhetta. Aikoinaan jopa Stalin on nostanut maljan Suomen puolustusvoimien kunniaksi YYA-sopimuksen solmimisen yhteydessä. Venäjä rauhoittuu kyllä kun pari miljoonaa rýssäeläintä on saatu tapettua.

Euroopan maista briteillä ja ranskalaisilla on jo omia ydinaseita. Arsenaalia pitää kasvattaa ja kustannusten jakoa vastaan tehdä niistä Euroopan laajuinen, Natosta riippumaton sateenvarjo.

Vierailija
26/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sachs kuulostaa joko ostetulta tai hyväuskoiselta hölmöltä.

Ei todellakaan.

Vierailija
27/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiintynyt vuosikausia niin Ukrainan kuin Kiinan valtionmedioissa. Päätelkööt siitä kuka haluaa. 

Vierailija
28/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esiintynyt vuosikausia niin Ukrainan kuin Kiinan valtionmedioissa. Päätelkööt siitä kuka haluaa. 

Siis Venäjän, ei Ukrainan. 

Vierailija
29/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomettumista siis kaikille ja moskova pistäköön nukkehallitukset minne tahtoo.

Vierailija
30/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi puheessaan että oli virhe laskea tsekit puola ja unkari natoon.

Vierailija
31/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni teistä paskahousuista voitaisiin diilata asumaan Venäjän vallan alle tulevassa diilissä?

Paras kommentti vauvapalstalla vähän aikaa sitten (ketju jo poistettu?) oli kun joku lässyili jotain putininymmärtämisestä ja wokesta tms typerää niin toinen vastasi että sitten kun oot siperiassa hopeakaivoksessa raatamassa perheen kanssa niin varmaan mietit että kyllä kannatti, ei ole wokea ny.

Vierailija
32/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdä diili Zelenskyin kanssa. Mineraaleja Euroopalle ja aseita ukrainalaisille.

Diiliksi riittää kyllä ihan hyvin: aseita ukrainalle vaatineeksi venäläisten tappamisesta ja pitämisestä kiireisinä.

Mitään mineraalikiristystä ja lypsyä ei tarvita.

Vierailija
33/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää järjestää välittömästi kokous. Kokouksessa päätetään milloin on seuraava kokous.

Sitten on pidettävä palaveri ennen seuraavaa kokousta.

Vierailija
34/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoittaa Ukrainalle ydinaseet ja ilmoittaa Venäjälle että Ukraina järjestää pian Donbassin alueella sekä Krimillä ydinkokeen ilmakehässä.

Miksi Ukraina tappaisi omia kansalaisiaan?

Vierailija
35/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta.

Vierailija
36/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta.

Ei kannata sitten vastailla näihin ketjuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi