Minä se tässä edelleen odottelen, että hallitus saisi aikaan lupaamansa 100 000 uutta työpaikkaa
Nyt tammikuussa työttömiä oli 60 000 enemmän, kuin vuosi sitten. Ymmärsinkö hallituksen puheet siis väärin, ja he lupasivatkin 100 000 uutta työtöntä Suomeen?
Kommentit (154)
Ei kannata odotella, että hallitus tarjoaa hopeavadilta työpaikan, vaan itse hakeutua niihin töihin.
Myös velanoton piti pysähtyä. Mikä vitsi.
Saksan talous kun alkaa elpyä ukrainan sodan loputtua niin suomikin sitten nousee. mutta se kasvu taas tyrehtyy kun sairaanhoitaja vinkunn lisää palkkaa ja sitten perässä muu julkinen sektori.
Ensi vaaleissa taas kokkari tai persu lappuun. Koska valtionvelka tai woke.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata odotella, että hallitus tarjoaa hopeavadilta työpaikan, vaan itse hakeutua niihin töihin.
Niin, kun jokaiseen hoitajankin paikkaan on helposti monta kymmentä hakemusta. Kaverini on sh, hän sanoi, että haki juuri uuteen paikkaan, johon oli tullut yli 80 hakemusta.
60 000 uutta työtöntä tarkoittaa, että työpaikkoja ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 tuhatta uutta työtöntä tulee.
Ja se se vasta käy kalliiksi. Minä kun luulin, että tämä hallitus saa Suomen talouden nousuun ja velkakin alkaa taittua, mutta ihan omiani taisin kuulla vaalien aikaan:D
Menitkö mokoma äänestämään porvareita? Ei yhdenkään palkansaajan pitäisi kokkareita äänestää, ikinä. Pitäisi tuon nyt tyhmemmänkin tajuta. Persuista en edes sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
tottakai.jäisi edes jotain käteen tästä palkasta ettei menis sohvalla makaajille.
Vierailija kirjoitti:
Suksi nyt v . . .un.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 tuhatta uutta työtöntä tulee.
Ja se se vasta käy kalliiksi. Minä kun luulin, että tämä hallitus saa Suomen talouden nousuun ja velkakin alkaa taittua, mutta ihan omiani taisin kuulla vaalien aikaan:D
Menitkö mokoma äänestämään porvareita? Ei yhdenkään palkansaajan pitäisi kokkareita äänestää, ikinä. Pitäisi tuon nyt tyhmemmänkin tajuta. Persuista en edes sano mitään.
En onneksi äänestänyt:D Mutta siis nyt kun vallassa ovat ja pystyvät muutosta tekemään, niin odottelen nyt vaan niitä työpaikkoja ja sitä miten Suomi lähtee nousuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi nyt v . . .un.
Käsitit väärin tyhmä pummi.ei vittuuun vaa töihin.
Ei oikeiston lupauksiaan ole tarvinnut ikinä pitää. Ei sillä ole mitään merkitystä oikeiston kannattajille.
Oikeistossa hoetaan vappusatasta ja taikaseinää. Tajuamatta että vappustanen toteutui juuri kuten luvattiin ja taikaseinästä velkaa on alusta asti ottanut oikeisto.
Tosi asioilla ei oikealla ole merkitystä, ei ole koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tottakai.jäisi edes jotain käteen tästä palkasta ettei menis sohvalla makaajille.
Sohvalla makaajille? Tarkoitatko perijöitä? Heidän sohvalla makaamistaan nykyhallitus juuri on turvaamassa. Työtä tekevien rahoja he juuri vähentävät päätöksillään kokoajan.
En ymmärrä logiikkaasi, voitko avata sitä jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi nyt v . . .un.
Käsitit väärin tyhmä pummi.ei vittuuun vaa töihin.
Minne?
Vierailija kirjoitti:
Mrnkää töihin! Menkää töihin!
Osaatko lukea? Hallitus on romuttanut työmarkkinat. Ei ole töitä.
Jos persut asuisi Jenkeissä olisivat he Trumpin syvänpäädyn kannattajia. Kokkarit niitä salonki kelpoisempia trumpisteja.
Kookoomuspersujen hyvä hallitusohjelma muuttaa velat saataviksi ja työttömien määrän työllisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mrnkää töihin! Menkää töihin!
Osaatko lukea? Hallitus on romuttanut työmarkkinat. Ei ole töitä.
Mikset myy persettä? Siihen lahjasi voisivat juuri ja juuri riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kookoomuspersujen hyvä hallitusohjelma muuttaa velat saataviksi ja työttömien määrän työllisiksi.
Milloinhan tämä mahtaa tapahtua?