Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

14v tytär kastelee vuoteensa lähes päivittäin.

Vierailija
02.03.2025 |

Miun 14-vuotias tytär kastelee vuoteensa melkein päivittäin. Hänellä on käytössä drynitesin yövaipat. Lääkärissä useita kertoja tottakai käyty, kun tuo niin paljon vaivaa. Tytöllä ADD. Miten ihmeessä tämän saa loppumaan? Juo hyvin, pissalla käy ennen nukkumaanmenoa ja muutenkin oikein tarve fyysisesti. Jos ei tietoa miten saada loppumaan, niin miten sitten saisko vertaistukea? Tyttö kovasti haluais kavereiden kanssa yökyläillä, mutta haasteet tulikin varmasti esille. Joku pienikin apu on oikein kaivattua. Kohta loppuu rahat vaippoihin...

ASIALLISIA VASTAUKSIA!!!

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan voi laittaa yökylään ennen kuin päässyt vaipoista eroon ja ei tuu vahinkoja. Lapselle pitäisi rehellisesti kertoa että hänellä on epätavallinen ongelma ja että muut lapset eivät häntä sen osalta tuu ymmärtämään.

Ihan kuin en olisi jo kertonut ja kyllä nyt 14v älyää itse

Ei näytä älyävän kun vinkuu silti yökylään...

Vierailija
102/133 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Interstitiellikystiitti on vaivan nimi. Siihen ei ole mitään lääkitystä. Se johtuu virtsarakon hermostosta. Ei käy käsky aivoihin. Perinnöllinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma keino. Herätä tyttö veSsaan, kun on nukkunut 2-3 tuntia.  Minulla on ollut tuo vaiva ja veljeni pojilla. Katseleminen tapahtuu iltayöstä. Äitini keksi tuon vessaan -iltayöllä jutun. Se auttaa.

Vierailija
104/133 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan voi laittaa yökylään ennen kuin päässyt vaipoista eroon ja ei tuu vahinkoja. Lapselle pitäisi rehellisesti kertoa että hänellä on epätavallinen ongelma ja että muut lapset eivät häntä sen osalta tuu ymmärtämään.

Ihan kuin en olisi jo kertonut ja kyllä nyt 14v älyää itse

Ei näytä älyävän kun vinkuu silti yökylään...

Ikinä en oo sanonu että vinkuu vaan haluaa niinkuin KAIKKI tuon ikäiset. Mene pois täältä. Kiitos.

Vierailija
105/133 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, mutta se on täysin perinnöllistä. Jommalla kummalla vanhempien suvussa etenee se viallinen geeni. Tosi on !!

Ei ole. Kuvittelet niin kekselijäs olevasi.

Vierailija
106/133 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varma keino. Herätä tyttö veSsaan, kun on nukkunut 2-3 tuntia.  Minulla on ollut tuo vaiva ja veljeni pojilla. Katseleminen tapahtuu iltayöstä. Äitini keksi tuon vessaan -iltayöllä jutun. Se auttaa.

Hälyttimet on vaipan kanssa. Hälyttää ja silti kusta tulee. 

Vierailija
107/133 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lääkitys ylivilkkaaseen rakkoon jo käytössä?

Unohtakaa vaipat, vaivaan on lääke. Meille siitä kertoi vasta lastenlääkäri ja vaiva loppui heti siihen.

Suosittelen.

Lue keskustelun aloitus. Lääkkeet testattu eikä toimi.

Luin ja tästä ei ollut mitään mainintaa.

Sanottu vaan lääkärissä käyty, ei kerrottu mitä lääkkeitä on kokeiltu.

Kaikki lääkärit eivät tuosta vilkkaan rakon lääkkeestä edes puhu, siihen en luottaisi että kaikki tietävät siitä ja tarjoavat sitä. Meilläkin vasta lastenlääkäri.

Vierailija
108/133 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on oikeus tietää kyläpaikassa ongelmasta. Itse en todellakaan ottaisi kylään, koska todella paljon ylimääräistä työtä yhden lapsen takia. Omat lapset ovat kuivia ja en todellakaan pesisi muiden lasten kusipyykkiä... 

Ihana äippä.

Vierailija
109/133 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 10v tyttö, jolla kasteluongelma. Ymmärrän täysin väsymyksesi ja turhautumisesi. Asia hävettää niin tyttöä, kuin perhettäkin. En jaksaisi enää joka päivä pestä kusisia pyykkejä...

Etkai yksin pese niitä jos perheessä muitakin?

Vierailija
110/133 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lääkitys ylivilkkaaseen rakkoon jo käytössä?

Unohtakaa vaipat, vaivaan on lääke. Meille siitä kertoi vasta lastenlääkäri ja vaiva loppui heti siihen.

Suosittelen.

Lue keskustelun aloitus. Lääkkeet testattu eikä toimi.

Luin ja tästä ei ollut mitään mainintaa.

Sanottu vaan lääkärissä käyty, ei kerrottu mitä lääkkeitä on kokeiltu.

Kaikki lääkärit eivät tuosta vilkkaan rakon lääkkeestä edes puhu, siihen en luottaisi että kaikki tietävät siitä ja tarjoavat sitä. Meilläkin vasta lastenlääkäri.

Jos et älynny nii lääkärissä käyty useita kertoja ja ei löydy toimivia.

Vierailija
111/133 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on oikeus tietää kyläpaikassa ongelmasta. Itse en todellakaan ottaisi kylään, koska todella paljon ylimääräistä työtä yhden lapsen takia. Omat lapset ovat kuivia ja en todellakaan pesisi muiden lasten kusipyykkiä... 

Ihana äippä.

No en kyllä halua minäkään ketään meille yöksi joka kuseksii patjat pilalle. 

Vierailija
112/133 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana äippä.

Itse en puolestani halua meille kylään ketään em. kommentoijien kaltaisia empatiakyvyttömiä tyyppejä. Heidän  mielipiteensä kun tuppaavat olemaan yhtä syvältä muissakin asioissa, ja elämä pyörii tiukasti siinä oman navan ympärillä. Entäpäs jos kyseessä olisi oma lapsi, varmaan antaisitte pois. 

Vierailija
113/133 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän ADHD lapset ovat olleet 2.5v jo yökuivia että ei siitä johdu!

Ad/hd ja add ovat eri asia! Ad/hd ihmisellä nukkuminen on katkonaisempaa ja myös siksi herää helpommin vessaan.

Kyllä minun tuttavan iso add lapsi saattaa "unohtaa" kakalla käymisen. Ihan normaalia myös pissaaminen alle.

Vierailija
114/133 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä kirjoittaja ole joku perverssi-äijä, jolla stondaa lukiessa näitä kusi-muovilakana-14vee-juttuja ja joka ruokkii keskustelua sekä saa vertaiskokemuksia samaan rahaan.

Vierailija
115/133 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset käyttää vaippoja.

Vierailija
116/133 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana äippä.

Itse en puolestani halua meille kylään ketään em. kommentoijien kaltaisia empatiakyvyttömiä tyyppejä. Heidän  mielipiteensä kun tuppaavat olemaan yhtä syvältä muissakin asioissa, ja elämä pyörii tiukasti siinä oman navan ympärillä. Entäpäs jos kyseessä olisi oma lapsi, varmaan antaisitte pois. 

Olisin kasvattanut paremmin.

Vierailija
117/133 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko seks_uaalisesti käytetty hyväksi? Voiko johtua siitä?

Onko syytä löydetty mistä johtuu?

Joo, käytin sitä vuosia mutta eikai se soutamalla kulu?

Ap

TÄMÄ EN OLE MINÄ!

AP

Vierailija
118/133 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä kirjoittaja ole joku perverssi-äijä, jolla stondaa lukiessa näitä kusi-muovilakana-14vee-juttuja ja joka ruokkii keskustelua sekä saa vertaiskokemuksia samaan rahaan.

Hyi helvetti olkoon oli huono idea hakea apua täältä

Ap

Vierailija
119/133 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsella jokin pelkotila että kastelee vuoteensa?

Vierailija
120/133 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrille