Kenellä muulla 50v naisella tulee yhä kuukautiset ja on säännöllinen kierto?
Kommentit (26)
Olen 49-vuotias ja kierto lyheni jo 43-44 -vuotiaana aiemmasta 35 päivää tuonne 23-24 päivää. Nyt viimeiset kahdet on tulleet 60-70 päivän kierrolla. Eli nyt alkaa vähenemään. Hyvä juttu. Alkoi hieman ärsyttää tuo jatkuva vuoto ja aina kesti sen viikon. Ekat päivät tosi runsaita.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei
Mitä niillä edes tekisi? Äidiksi viisikymppisenä ja äiti olisi seitsemänkymppinen lapsen ollessa vasta 20 vuotias. Ihana elämä lapselle, murrosiässä rypistyneen äipän kanssa vaateostoksille? Kutsuisiko se lapsi äitiään varmuuden vuoksi mummuksi, ettei kukaan tuijottaisi? Kun lapsi perustaisi oman perheen olisi äippä jo hoivakodissa. Lisäksi kehitysvammojen mahdollisuus kasvaa äidin ikävuosien mukana. Olisihan se ihanaa vanhuksen hoitaa kehitysvammaista sirua
Joten, onneksi en enää vuoda verta joka kuukausi täysin turhaan
Kyky hedelmöittyä loppuu kymmenen vuotta ennen kuukautisia.
Olen 79 vuotias rypytön kaunotar, en näytä päivääkään vanhemmalta kuin 17 vuotiaana, kuukautisia ei ole koska olen raskautunut luomuna ja kaksosten laskettu aika on kohtapuoliinsa parin viikon sisällä. Olen elämäni vedossa. Live, love, laugh a lot. Hypin trampoliinilla ja teen 12 tuntista työpäivää ja olen erittäin naisellinen. sivutoiminen yrittäjä. Mieheni Jani-Perrteri 23 v., on henkinen tukeni ja neuvonantajani. Hän tulee mukaan synnytykseen, jos jaksaa nousta sängystä. Viimeksi näin kävi 3 viikkoa sitten. Pusuhaleja kaikille meille nuorekkaille. Ai niin, lääkäri sanoi etten ehkä ikinä kuole. Ihquu!
-av mamma-
Vierailija kirjoitti:
Olen 79 vuotias rypytön kaunotar, en näytä päivääkään vanhemmalta kuin 17 vuotiaana, kuukautisia ei ole koska olen raskautunut luomuna ja kaksosten laskettu aika on kohtapuoliinsa parin viikon sisällä. Olen elämäni vedossa. Live, love, laugh a lot. Hypin trampoliinilla ja teen 12 tuntista työpäivää ja olen erittäin naisellinen. sivutoiminen yrittäjä. Mieheni Jani-Perrteri 23 v., on henkinen tukeni ja neuvonantajani. Hän tulee mukaan synnytykseen, jos jaksaa nousta sängystä. Viimeksi näin kävi 3 viikkoa sitten. Pusuhaleja kaikille meille nuorekkaille. Ai niin, lääkäri sanoi etten ehkä ikinä kuole. Ihquu!
-av mamma-
Wau, jee, täällä toinen!
Voi ei, todella rasittavaa suojautua koko ajan. Tietysti jos on pientä tiputtelua, niin varmaan vielä pärjää. Isommalla vuodolla kauheaa säätöä.