Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RODELLA VÄÄRIN! tUOMARIT tEKIVÄT nYT MUNAUKSET

Vierailija
08.03.2007 |

eI oLIS SAAANUT MIA PUDOTA, KUN NIIN MONTAMUUTA hUONOA JA hUONOMPAA OLI, eSIM. TÄMÄ' KRISTIINa. EI OSAA lAULLAA, EN yMMÄRRÄ MIKSI tOUMARIT VAAN KEhUU. rODELLA vÄÄRIN!!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) peruskoulun käynyt ihminen pystyy todella kirjoittamaan noin päin veetä

vai b) joku on nyt nähnyt vähän vaivaa saadakseen provonsa näyttämään jollain tapaa kiinnostavalta

Tämä saattaa viedä yöuneni.

Vierailija
2/18 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA sITÄ PAITSI MIiA ON kAUNIS NAINEN, BAIKKA KRISTIINaKIN ON kAINIS, nIIN OlI mIAA hUOMATTAVASTI KAuNIINPI JA pAREMPI lAULAJA.

aNTEEKSI KiRJOITUSvIREEET., EN kÄYTÄ yLEENSÄ PALJoN kONETTA, muTTA NyTTEN sUUTUTTAA pALJON,

on PaKKO KIRJOITTAA tÄNNE, rODELLA VÄÄRIN OLI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eN OO kÄNNISSÄ. oon sUUTTUNUT rODELLA pALJON, kuN miAA puTOSI. en OLE käYNTTÄNYT koNETTA PALJON. miSTÄ sAA tAVALLISET KiRJAIMET?

Vierailija
4/18 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pUOLELLA? minÄ NÄIN ETTÄ väärYYS tAPAhtui. tuOMARI MUNAUKSET tuli NYT TÄYsIN. miA vSTAAN kRISTIINA. sANOKAA, kuMPI oSAA lAULAA??

eI OLE vAIKEA NÄHDÄ. RODELLA OTTAA PÄÄhän, mutta EN OO juonu KUmminkaan: ROdella TekiS MIELI SOITTAA TUomareiLLE!

Vierailija
5/18 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää !!!!!!!!!!!! :-))))))))))))))))))))))))

Vierailija
6/18 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

RoDella ET ViitSIS. MÄ OON VarMa et JOku muuKin on SaMaa Mieltä MUN KanssAS. PAKKO OLla Koska MIA putOs Ja MÄkin KOhta PUtoon, kosKa TUOmariPeliä oLi TUO IHan TÄYsin! MÄ en KOskaan Koskan Yleensä Kirjoita NeTissä tää Tietsikkakin On poJan , mutta Se ei OO nyt kotonA, muTta Mun ON pakKO nyT saAda Kertoa,kun ROdEllla tuNtuu eTTÄ

SYDÄN HajoO" "

Vierailija
7/18 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SInä JOka ymmärrÄT. MInä arVasin, että Pakko oLLa Netissä Ihmisiä MUita; jotka TÄMÄn ymmäRtää. MiNÄ SOitan RtuOmarit!! Ja SanoN miTÄ AjattLIn Tästä MIa PUtosi. Ja KeRRON että NeTissä Ei MuutKaan YMMärrä TUOMariMUnausta, JOKa on roDella VÄÄrin. Ne Ottaa MIan TakaIsin.

Vierailija
8/18 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUmeroTieDustelUsTa MUlLe JONew NIkylan PUH. NUmeroa!!

ENkä MUista seN NaisEN NImeä? NUmeroTIedusTeLUN VIrkaiLia EI SanONut sitÄ muLLe vaiKKa MÄ saNOIn etTÄ se ON SE TaikaPEILI.

Ei ANTANUt NUmeroA!!!

ONKO KeLLääm sitä? NYt RodeLLa TartteIs!

Vierailija
9/18 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne UUdestAAN, sii´S Pakko NiiTTen ON antAA se NUmero. OOttakaa Te NeTTI IHMiset NIIN MÄ koht6a tuun SanOON. NYt Ne VarmaaN ANtaa sen KUN ON tuo KOKO nimi. TÄÄ Netti ON hyvä Keksitntö, ei IHme ku poiKa on aina NetisSÄ: NYt MÄ meen.

Vierailija
10/18 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ne ANNa SItä NInaa Taipion NUmeroO. EI AINakaan MUlle. EI KalloSEllekaan ANtaNeet NUmeroO. MÄ laiTTasin TÄhän SUru Prkele HYMIÖN JOs OsaiSIN. ROdelLa OttAA NYt PÄähän!

Vierailija
11/18 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Mia putos, jess! Tosta kovasta joukosta mun mielestä Mia oli selvästi heikoin...

Vierailija
12/18 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tOIvoa MIa PUtoaaa?? ROdELLa etkö OO MUSIKallinen? KosKa kAIkki MUsikalliSET heti HUOMaa Että KrstINa ei PYSY NUotissa. ROdella IhmetteleN mitEB OIkein VOIT NOInNIIN AJatella? MUtta SElitys Ainut voi OLLa eTtä et ole MUsikaaLInen, ValitettavaSTI.

Vierailija
13/18 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on jotain ihan ihme valmiiks äänestettyä pas*aa!!!!

Panu herkkä ja ihana, omaa pehmeän äänen, Mia ihan ku olis jo levyttänyt artisti, siis ihan valmis ja Arilla hiton hyvä ääni ja hevariasennetta!!!

Vierailija
14/18 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut KiinNI TUOMarit keNestäkään HeistÄ; MIKÄ ON DOrelliNen VÄÄryyS KOska PItäisI TUOMareiDEn SaaDA KuullA MIkä ON NeTIssäKIn leviÄvä tietO; mutta MINUa TÄYTYY Sanoa helPottaa KUN saan PURKAA Yänne nettiin KeskuSTELUPLastalle TÄMÄN MIKÄ Ottaa PÄÄhän. Koska se Halpottaa heti. HUOMaSIN. ALUKSI Sanoin ETTÄ Rodella VÄÄrin, nyt voisIN sanoA vain että Väärin, KOska MIa PUtosi. HUOmaan, että Helpottaa kun ei oo enÄÄ Rodella värin.

Vierailija
15/18 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi ap jotain muuta viihdykettä tai mene nukkumaan.

Vierailija
16/18 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pitää ainakin joskus miettiä, olenko minä oikeasti olemassa. Tiedättekö te kaikki muut sitten varmasti, että te olette?

Vierailija
17/18 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

30

Vierailija
18/18 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUUri ON kuin JOKU KIrjoitaA että MIIa ON Ihan vaLmis Artisti, SE Levyttää IHan PIan saaDaan Nähdä. MInä Olen MIa Fani FORever.

Ja VOI OLLa JOPa ParemPI ku TIPUU IdolsisTa, kosKa nyt PÄÄsee LUomaan OmaA urAa EIKÄ Ole enää POMPOteltavana TUOMaripelisSÄ.