Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei halua "tuhmaa" seksiä?

Vierailija
01.03.2025 |

Mua ihmetyttää uusi miesystävä. Ei halua oikein mitään tuhmaa sängyssä, ei edes että ottaisin suihin tai panisi takaapäin. Kysyin haluaisiko multa alastonkuvia, ei halunnut, bikinikuvat oli just just ok.

Ei ole muuten yhtään estoisen oloinen. Sanoo että pitää mua niin kilttinä tyttönä ettei tunnu hyvältä sellainen.. Häh, mitä sen päässä liikkuu?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh mikä mamma poikka on jäänyt matkaan.

Vierailija
2/42 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia. Tämä mies tykkää kiltistä menosta, eikä se ole synonyymi estoisuuden kanssa. Kukaan tuskin ihmettelisi jos nainen olisi tuollainen, miksi mieskin ei saisi sitten olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kanssa sanottu, että olen "niin enkelimäinen" ettei tule mitään. Aika hassua. Oikeastaan ihanaa. Mielelläni olen enkelimäinen hah.

Vierailija
4/42 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla olemassa näin tyhmiä naisia!!

Vierailija
5/42 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en kyllä yhtään tykkäisi tuollaisesta "sinä olet niin kiltti tyttö"-asenteesta. Jää vaan mietityttämään että mitähän se niitten vähemmän kilttien kanssa vehtaa. Plus että ei kyllä ole miehen asia määritellä millainen minä olen. 

Vierailija
6/42 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se haluaa jonkun nätin kiltin tytön esittelytyttöystäväksi? Salaa katsoo sitten jotain törkypor noa tai panee niitä vähemmän kilttejä erilaisilla tavoilla. 

Vierailija
7/42 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä asia on niin kuin hän sanoo. Hänen mielikuvissaan sinä olet niin puhtoinen ja kiltti, ettet voi oikeasti haluta mainittuja asioita.

"Sanoo että pitää mua niin kilttinä tyttönä ettei tunnu hyvältä sellainen.. Häh, mitä sen päässä liikkuu?"

Ihme ukkeli kyllä, jos ei suoraan hevosen suustakaan usko eriävää tietoa.

Vierailija
8/42 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus noinkin päin. Tyypillisempi haavekuva meillä miehillä on kai se, että toivoisi naisensa olevan just vähän tuhmempi ja kiihottuvan jutuista joita omassa päässä pyörii, mutta puheeksi ottaminen aina palauttaa maan pinnalle. Ap:n miehellä nyt on vain kilttityttö-fantasia ap:ta kohtaan, ja samalla tavalla nuo kuumemmat ehdottelut rikkoo lumouksen kuin se tavallisempi "no en mä nyt kyllä oikein tuollaisesta innostu".

Vierailija
9/42 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko tällaisista asioista keskustella ennen kuin henkilöstä tulee mies- tai naisystävä. Säästyisi molempien aikaa. Nyt Ap on vaniljaseksin "vanki" kunnes eroaa tai käy vieraissa. No itsekkin mokasin kaksi kertaa ennenkuin opin. Nykyisen kanssa molemmat saavat toteuttaa fantasioitansa ja puutteessa ei ole kumpikaan. 

Puhuimme haluistamme ja fantasioistamme keskenämme ennen ensimmäistäkään naintia ja sovimme vielä lopuksi, että jos tästä jotain tulee niin seksistä ei kieltäydytä koskaan......ja tulihan siitä. Hänestä vaimo minulle, minusta mies hänelle ja vielä lapsia myöhemmin. Sopimus on pitänyt 11v ja ainakaan seksin puutteesta ei ole kärsinyt kumpikaa. Lisäksi toteutamme toistemme toiveita makuuhuoneessa ja muuallakin 😊 Hän saa piiskaa halutessaan ja välillä vaikka ei niin haluaisikaan, minä saan suihinoton kun haluan ja saan naida seksihepeneisiin pukeutunutta vaimoa edestä, takaa, sivulta ja päältä.....Ainakin yksi stressitekijä vähemmän elämässämme.

m44

Vierailija
10/42 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt agendassa on "tuhma-seksin" määrittely. Vaikuttaa, että sitä kaikki muu paitsi lähetyssaarnaaja.

Vierailija
11/42 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en alkuvaiheessa erityisesti välitä alastonkuvista. Bikinikuvat yms. ruokkivat hyvin mielikuvitusta. Erikseen ovat sitten oikeasti tuhmat kuvat.

Mitäs jos mies on ujo, eikä kehtaa ehdottaa ja naisen ehdottelu laskee ukon itsetuntoa?

Vierailija
12/42 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa AP laittaa oikein seksyt pikkumustat päälle stay-up tai sukkanauhasukilla lisättynä jonka jälkeen asetut kontallesi ja kerrot että nyt olis pimpsaa tarjolla. Jos tuosta käskee sinut riisuuntumaan ja kellistää selälleen lähetyssaarnaaja asentoon, niin kannattaa tuon jälkeen alkaa pakkaamaan tavaroita.

Vierailija
13/42 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa vaan ihan normaalin ja tavallisen naisen, mutta nykyään kun kaikki on naisten voimaantumista ja maadoittumista, niin uusi normaali on jakaa persettä kaikille, tehdä only fanssia, haluta kuristamista, päälle virtsaamista, piiskaamista ja naimista niin, että muut ihmiset näkee, puhumattakaan orgioista. Normaali on nykyään epänormaalia.

Vierailija
14/42 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaa vaan ihan normaalin ja tavallisen naisen, mutta nykyään kun kaikki on naisten voimaantumista ja maadoittumista, niin uusi normaali on jakaa persettä kaikille, tehdä only fanssia, haluta kuristamista, päälle virtsaamista, piiskaamista ja naimista niin, että muut ihmiset näkee, puhumattakaan orgioista. Normaali on nykyään epänormaalia.

Kyllä nuo jutut ovat yhtä marginaalia kuin ennenkin. Uusi normaali on se, että seksuaalisuudesta ylipäänsä keskustellaan julkisuudessa enemmän ja avoimemmin, jolloin myös marginaalit pääsevät enemmän ääneen. Ihmispsykologian ja siihen pohjaavien median klikkilainalaisuuksien vuoksi poikkeavaa myös tuodaan enemmän esiin (koska sitä klikataan) ja sinusta tuntuu, että mitään muuta maailmassa ei olekaan.

Ei marginaalissa minusta mitään vikaa ole, mutta jos tietoisuus sellaisen olemassaolosta ahdistaa, niin kannattaa ehkä pysähtyä hetkeksi haastamaan omaa ajatteluaan ja miettimään, että onko ns tavallisen kansan elämä todellakin sitä mitä iltapäivälehtien klikkiotsikot kertovat.

Vierailija
15/42 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vaimo pyyti tehdäänkö jotain erillaista tai tuhmaa.

panin takaapäin ja samalla piiskasin nahkavyöllä persettä.

vissiin tykkäs hmm?

Vierailija
16/42 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan voi vaikuttaa se, ovatko sisemmät häpyhuulesi kuinka ulkonevat

Vierailija
17/42 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se AP tuhmaa että mies kiinnittäisi sinut x-asentoon sänkyyn, peittäisi silmäsi jonka jälkeen vibraisi, dildottaisi ja naisi sinua monta tuntia, ilman että voisit sitä mitenkään estää?

Vierailija
18/42 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa itsellä suhde ap:n kaltaisen naisen kanssa.

Tuhma mies 50

Vierailija
19/42 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ujous tai epävarmuus....

Vierailija
20/42 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä pitää olla munaa ja asennetta. Nauran kun on näitä hyssyköitä mitä ei voi edes miehiksi sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän