Liian märkänä?
Mulla on reilu 30v naisystävä joka kiihottuessaan on reilusti märkä. Normi lähetyssaarnaajassa ei ole ongelmia kun mulla myös tuntuma. Takaapäin seksiä harrastaessa mun on vaikea pysyä kovana tai laueta koska märkyydestä johtuen en saa samaa tuntumaa. En ole asiaa ottanut hänen kanssaan esille koska en halua tuottaa pahaa mieltä. Onko vinkkejä ja onko muilla ollut vastaavia?
Kommentit (43)
Kun emännän pillu on ollut erityisen märkä, olen sitä kuivaillut mm.omalla paidan helmalla, ennen sinne työntymistä. Muuten kyllä tykkään imeä ja imutella kokonaan auki olevaa, märkää pillunreikää.
Mulla vaimo oli nuorena todella märkä, sänkyyn laitettiin pyyhettä alle ennen toimia ettei sänky kastunut kokonaan. Ja kyllä tosiaan kakkoseen siirtyminen kävi todella helposti. Nykyään iän myötä vähentynyt kosteus, mutta pidempien esileikkien jälkeen löytyy kosteutta ja joskus jopa sqruittaa. Mutta peppu seksi pitää hoitaa liukkarin kanssa.
Itse meinaan varsinkin seksin alussa olla sellainen veltto muna että emännän kosteus kyllä auttaa huomattavasti suorituksessa. Joskus nuorempana oli samaa ongelmaa ja pari kuivaa tiukkaa naista niin hommat ei sujunut... Kaipa jokaiselle se vastin pari löytyy nyt tuntuu löytyneen.
Mulle ei ole koskaan tullut vastaan liian märkää naista. Tiedä sit onko tullu vastaan vaan kuivempia tapauksia, oonko jollain / kaikilla tavalla epäkiihottava, vai johtuuko se mun kookkaamman puoleisesta varustuksesta. Koskaan en ole kokenut, että märkyys olisi aiheuttanut mitään muuta, kun vaan suurempaa nautintoa.
Kuivuus on ollu joskus ongelmakin, mutta siihen on aina konstit löytyny.
Tuohan kuulostaa enemmän hyvältä, kuin huonolta ja luultavasti vika on sinussa itsessäsi eikä naisessa, ota sininen tabletti 45min ennen seksiä ja käytä vielä penisrengasta niin ei tule nakkiin saranaa kesken bylsimisen, ei tarvitse kiittää.
Minä kiihotun hieman liikaakin märästä värkistä. Meinaa lasti irrota turhan helposti, kun työntöjen tahdissa kuuluu lits, läts, slurp, lits, läts, slurp, lits, läts, slurp, lits, läts, slurp...
ICH KOMME!
Mä oon kans välillä turhan märkä jos oon aivan kiimassa ja mies vielä nuolee. Joskus pyyhkäsen omiin pikkareihin tai miehen kalsareihin kun pesuun ne kuitenkin menee. Tai pyyhkeeseen. Siinä saa pyyhkästyä hyvin kun vaihdetaan asentoa. Sit vaan jatketaan 😊
N33
Itselläni on miehenä vaikeuksia yhdynnässä jos naisella on liian märkä ja itse kitkaa ei tule yhdynnästä etenkin laukeminen ei tahdon onnistua.
M 37
Toisilla märkyys tekee tepposet laukeamisen kanssa, toisia märkyys ja litinä kiihottaa. Kullit kun kutakuinkin samaa kokoa ovat.
Kyllä meillä maiskahtelee ja roiskahtelee. Onhan se kiihoittavaa ja ei tarvi kysellä että saitkos sä. Kalu ei ole mikään elinansurma, ihan tavallinen nysä. Ja viisi alatiesynnytystä. Ollaan kyllä löydetty sopivat asennot ja nautitaan täysillä vielä näin kuusikymppisinäkin. Parempaa seksiä kuin nuorena! Olkaa tyytyväisiä siihen mitä teillä on. Ruoho voi näyttää vihreältä aidan takana, mutta paras kasvaa kotosalla.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on miehenä vaikeuksia yhdynnässä jos naisella on liian märkä ja itse kitkaa ei tule yhdynnästä etenkin laukeminen ei tahdon onnistua.
M 37
Itselläni sama ongelma tuon laukeamisen kanssa ja myös se että helposti lipsahtelee ulos kesken kaiken jos vähänkin nopeampaa tahtia pidetään työnnöissä.
Ei voi olla liian märkä. Tiukan puristuksen kanssa se aiheuttaa ihan uskomattoman tuntemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko vain pyyhkäistä välillä vaikka paperilla enimpiä pois?
Sekin auttaa vähän, jos laittaa tamponin tai pari liian märän naisen sisään. If auttaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla liian märkä. Tiukan puristuksen kanssa se aiheuttaa ihan uskomattoman tuntemuksen.
No joo mut itse en miehenä tunne sitä tiukkaa puristusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut jos nyt vaan sattuu olemaan ihan supertiukka luonnostaan ja tosi kova kostumaan ni tuskin se voi silti liikaa tuntumaa viedä. Siis jos tyyliin kahden sormenkin vieminen on tyyliin melkein too much. Ongelma tosin voi olla sitten liika tiukkuus. Tähän ratkaisuja? 🤔 N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla työkalussa tuntoa ollenkaan? Kyllä mä ainakin tunnen kaikki liikkeet, puristuksen ja kosteuden ihan koko matkalta, tyvestä terskan kärkeen asti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla työkalussa tuntoa ollenkaan? Kyllä mä ainakin tunnen kaikki liikkeet, puristuksen ja kosteuden ihan koko matkalta, tyvestä terskan kärkeen asti
Joo on mut juuri se puristuksen ja kitkan tunne puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin nauttisin tuollaisesta pillusta!
Et oikeasti. Teoriassa tuollainen on kiva, kunnes pääsee kokemaan miltä se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Kääk en oo ikinä ajatellut että se olisi huono juttu! Mä kostun aina niin paljon että ihan kirjaimellisesti valuu reisiä pitkin. Oon luullut että se on hyvä asia...
N50
Se voi riippua myös liukasteesta ja alapään lihaksista. Jos on tahmeat nesteet niin se on erittäin hyvä asia ja jos lihaksissa on voimaa sekin on hyvä juttu, silloin ei kitkan puute haittaa jos painetta löytyy. Ongelma on niissä tapauksissa joissa emätin tuntuu olevan täysin auki ja liukas niin ettei ole painetta eikä kitkaa.
Kokeile avioliittoa.
Ei ole liian märkää enää..