Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kovia jalkakipuja voi olla (esi)vaihdevuosioireena?

Vierailija
01.03.2025 |

Vai voiko ylipäätään olla?

Vaikea liikkua, nousta ylös, nostaa ja taivuttaa jalkaa kenkää siihen kiskoessani, kolottaa kolottaa ja jopa nukkuma-asennon löytäminen haastavaa, kun tuntuu että patja painaa ja satuttaa, viimeyönä, ehkä tuntikausien pystyssä olemisen ja alkoholin vuoksi (olin pitkästä aikaa viihteellä ja nautin hieman kuohuvaa), aivan karmeita kipuja, en saanut nukahdettua sen vuoksi. Parhaillaankin särkee kinttuja.

T. Kivulias könkkä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/6 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja ystävilläni oli kolotukset joka puolella ja ihan älytön väsymys. Aivan käsittämätöntä se oli.Ei ole ollut nyt 60-70vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ollut mitään kipuja esivaihdevuosissa, vaihdevuosissa eikä niiden jälkeenkään. Alkoholisteille noita kipuja tulee, kun maksa ei jaksa enää käsitellä myrkkyjä ja kaikki myrkyt menee kudoksiin. Jätä alkoholi pois.

Vierailija
4/6 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ollut mitään kipuja esivaihdevuosissa, vaihdevuosissa eikä niiden jälkeenkään. Alkoholisteille noita kipuja tulee, kun maksa ei jaksa enää käsitellä myrkkyjä ja kaikki myrkyt menee kudoksiin. Jätä alkoholi pois.

Ei hyvää päivää mikä kommentti 😂 Opettele luetun ymmärtäminen (ratakiskoa: kirjoitin "pitkästä aikaa viihteellä", alkoholia otan ehkä pari kertaa vuodessa ja maltillisesti silloinkin) ja hanki sen jälkeen tietoa asioista, kuten nyt vaikkapa vaihdevuosioireiluista/oireista, sen jälkeen voisitkin sivistää itseäsi lukemalla alkoholismista ja ennenkaikkea siitä millaista käytöstä ja toimintaa edellyttää se, että ihmistä voi tituleerata alkoholistiksi.

Jessus mitä tolliskoja täällä pyöriikään 🤔

Ap

Vierailija
5/6 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauko alkoholissa. Ravinteita, lämpöä, vitamiinia ja kenkiin pohjallista tai eri kengät. Jos on tulehdusreaktiota lihaksissa niin joku lääke hetken. Kipuvoiteita. Mulla kipeytyy jalka myös nyt kengistä, pitäisi olla paremmat.

Vierailija
6/6 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä perimenopaussi-teeman ketjuja on ollut vaikka kuinka monta kipaletta ihan  viime aikoina, hyvät leidit!

Hakekaa vauvan otsikoista; saatte pitkän listan aloituksia täynnä omanikäistenne kanssa jaettuja viisauden helmiä!👋

Ei muuta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän