Erään tutkimuksen mukaan parasta miesseuraa naisille ikäryhmässä 35-50 olisi 55+
Tutkimuksessa kerrottiin, että hyvin usein naiset tuossa iässä alkavatko kiinnostua tuon ikäryhmän miehistä. Mietteitä?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen N45 ja kun olin tinderissä joitain vuosia sitten. Hain korkeintaan 3 vuotta itseäni vanhempia.
Löysin 3 vuotta nuoremman. Asutaan yhdessä nyt.
Tässä iässä jo tajuaa ettei halua omaishoitajaksi omien vanhempien ohessa miehelleenkin.
Voi se hopeaparta olla vetreä liikuntaa harrastava upeilla pyöräilypakaroilla!
Noi trikoopyöräilijät ei taida olla naisista kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5948348/deittausvalmentajalta-tyly-tuom…
Tuossahan oli juuri samasta pitkä keskustelu.
Deittausvalmentaja? 🤣 On siinäkin joku elämälleen tarkoituksen löytänyt.
1. Ryhdy deittausvalmentajaksi.
2. Painosta 35-vuotiaita naisasiakkaitasi luopumaan tavoitteistaan ja seurustelemaan vanhojen ukkojen kanssa.
3. Kerää kreditit siitä, että olet manipuloimalla onnistunut luomaan keinotekoisia kulissipariskuntia, jotka oikeasti inhoavat toisiaan
Lopetas jo näiden sairaiden juttujen kirjoittelu päivästä toiseen.
Ei kiinnosta vanhat impotentit ukot, kun oma seksuaaisuus on hehkeimmillään.
Eihän Erika Vikmaniakaan tuntisi kukaan, jos ei olisi hypännyt 22 vuotiaana yli 70 vuotiaan Dannyn syliin.
Lultavasti olisi jossain Alepan kasssalla ja kuuntelisi nöyränä setien pervoja kommentteja.
Tuon ansiosta hän on nyt suomen euroviisi voittaja ja koko kansa näköjään antanut tälle toiminnalle tukensa!
No jos 35-50 on se naisten ikä niin loppupuolelta varmaan löytyy tosiaan niitä yli 55v kiinnostuneita. Mutta 49v nainen ja 55v mies ei ole kovin poikkeuksellista.
Olisi ihanaa deitata isän ikäisiä karvakorvaisia puolikaljuja tynnyrimahoja, ooh!
Tutkimusten mukaan parasta 40+ naiselle on 28+ miehen seura.
Anna mä arvaan: tämä eräs tutkimus oli Teuvo 62v:n mutu-tutkimus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luin "erään tutkimuksen", jonka mukaan yli 55-vuotiaat miehet sopivat parhaiten 78-vuotiaille naisille.
Minä luin saman! Tämän pohjalta on tulossa lakialoite, joka velvoittaa yli 55-vuotiaat miehet parisuhteeseen ja hoitosuhteeseen 78-vuotiaiden naisten kanssa.
Tämä! Sote ja vanhushoito pitää ratkaista, ja työttömiksi jäävät 55+ miehet on ratkaisu.
Olisiko velvollisuus intiimimpään hoitoon? Kieltäytyminen katsottaisiin työtehtävien laiminlyönniksi :D
Vaikka näin olisi, niin itse etsin seuraa vain suunnilleen samanikäisistä. Ei kiinnosta ikäerosuhteet.
Ei pidä paikkaansa! Minä en ainakaan huoli itseni ikäistä miestä (61v.) vaan pitää olla n. 10v. nuorempi. Jotkut miehet (useimmat) ovat niin kauheen näköisiä yleensä jo 50-vuotiaina, että ei voi kuvitellakaan sellaisen kanssa mitään tekevän. Poikkeuksia tosin on, harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Varttuneempi mies voisi luoda huomattavasti enemmän taloudellisen turvallisuuden tunnetta. Kolmi-nelikymppisillä poikasilla ei varallisuutta usein vielä kauheasti ole.
Mitä vidun taloudellista turvaa?
En tunne yhtään tuon ikäistä naista, joka olisi kiinnostuut isänsä ikäisestä seurasta.
Olisi kiva, jos ap:t laittaisivat näiden tutkimusten linkit kans aloitukseen. Pääsisimme me muutkin lukemaan näitä "eräitä tutkimuksia". :D
Tarkoittaako tuo myös, että naiset ovat miehiä kypsempiä 5-20 vuotta aiemmin?
Voi se hopeaparta olla vetreä liikuntaa harrastava upeilla pyöräilypakaroilla!