Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi iso mies ja hento nainen

Vierailija
01.03.2025 |

Mies on 120kg, raamikas ja kaikin puolin iso. Itse olen siro ja hoikka. Olisko tämä teistä kiihottavaa vai turn off?

Mä tykkään mutta asentojen kanssa on välillä hieman hankalaa, esim kun hän on päällä, mun jalat on käytännössä ilmassa ja en saa mistään "tukea".  Haluisin itsekin liikuttaa lantiota mutta se ei onnistu, oon vain aika avuttomana siinä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu mikäli nainen pääasiassa nuolee miehen peräaukkoa.

Vierailija
2/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sirorakenteinen ja kevyt. Mies on huomattavasti kookkaampi. Me naidaan usein seisten eli mies pitelee mua sylissään. Mä olen selkä seinää tai vaikkapa puun runkoa vasten. Miehen kädet mun pepun alla liikuttavat mun pillua hänen työntöjensa tahtiin, milloin ihan pillun suuta härnäten, milloin pohjaan asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän häiritsee kun ylipainoinen mies ei jaksa pitkään päällä..

Vierailija
4/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on 48kg ja hän on pettänyt miehen joka on karvan alle kaksimetriä, olisi ollut kiva nähdä tapahtuma, pikku rouva nai jätin kanssa!

Vierailija
5/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa.. mun mies vielä ottaa mua kovasti käsivarsista kiinni siten että oon mustelmilla. Tykkään kun pyörittelee mua miten vain ja ei päästä alta vaikka pytistelisi.

Vierailija
6/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kanssa pituuseroa 25cm ja painoeroa 40kg. Kyllä kiihottaa olla pieni ja avuton hänen allaan, en mahda hänelle mitään jos hän niin tahtoo.. ja pyörittelee minua makuuhuoneessa ihan miten päin vain. Ja nämä kaikki tottakai yhteisymmärryksessä :) 

Vierailija
7/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kokoeroa paljon, mutta helposti löytyy hyviä asentoja. Harvoin tuo röhnöttää mun päällä. Siinä happi loppuisi. Olen 50kg ja mies on ainakin 120kg. Paljon pidempikin vielä. Sinänsä tämä ei mua kiihota. Ottaisin vaikka lyhyen ja hoikan miehenkin, mutta tämän kanssa synkkasi, niin tässä ollaan.

Vierailija
8/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu hieman oudolta kun olen alla, hän on niin paljon isompi. En oikein yletä edes antamaan pusua, hän pussailee otsaani. Tunnen itseni tosi pikkuiseksi.

Vierailija
9/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu hieman oudolta kun olen alla, hän on niin paljon isompi. En oikein yletä edes antamaan pusua, hän pussailee otsaani. Tunnen itseni tosi pikkuiseksi.

Mua taas kiihottaa toi efekti. Ihanaa olla pikkuisena kokonaan miehen alla.

Vierailija
10/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sirorakenteinen ja kevyt. Mies on huomattavasti kookkaampi. Me naidaan usein seisten eli mies pitelee mua sylissään. Mä olen selkä seinää tai vaikkapa puun runkoa vasten. Miehen kädet mun pepun alla liikuttavat mun pillua hänen työntöjensa tahtiin, milloin ihan pillun suuta härnäten, milloin pohjaan asti.

Kertoo sirotakenteinen mies haaveistaan!

Vierailija
11/15 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nämä pojat oikein haaveilee???

Vierailija
12/15 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavin tilanne just minkä ap kuvaili.. Voitko sä olla välillä päällä niin pystyt liikkumaan?

Vierailija
13/15 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot miehet on kovia hikoilemaan sängyssä. Se on iso turn off kun pahanhajuista hikeä tippuu päälle.

Vierailija
14/15 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas kiihottaa toi efekti. Ihanaa olla pikkuisena kokonaan miehen alla.

Niinpä niin Seppo.

Vierailija
15/15 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teillä ketjunpikkuhuorilla on tiukat vitut, miehenne tykkää. Olette miehen omaisuutta ja panonukkeja, joita voisi tarjota kavereillekin sopivalla hetkellä. Reikänne ovat miehen omaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä