Minkä ikäisen naisen voisit kuvitella käyttävän tällaisia kenkiä? Ja missä tilanteessa?
Kommentit (40)
Nuo voisi olla vaikka opettajalla sisäkenkinä tai jossain mökillä jos on vähän viileä tai likainen lattia?
Ei noilla ainakaan missään metrisessä rännässä tai jäätyneessä muhkuraisessa maastossa pärjää, ihan sillä perustelen.
Molempia voisin käyttää kotona tai mökillä pihakenkinä. N 43. En kyllä noita oikein muussa käytössä nää, halvan näkösiä. Samoista tyyleistä löytyy siistimpiä versioita joita voisi käyttää asioilla käydessä tai terassilla tai ulkomaan lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain juhlissa mekon kanssa tai muuten vaan. Näyttää mukavilta nuoriso tossuilta.
On törkeän näköistä käyttää tennareita mekon kanssa, ei vaan sovi.
Mun mielestä hyvin voi. Ainakin noi ekat kengät sopisivat hyvin mekon kanssa.
Nää näyttää molemmat siltä mitä kuvittelisin sen ns. tyypillisen vauvapalstanaisen käyttävän. Siis valkoisten trikoocaprien ja nanson tunikan kanssa. Lyhyessä tukassaan jossa sähäkkää väriä raitoina.
N43
Noita ekoja en käyttäisi missään oloissa, mutta meillä on töissä pari naista, joilla on sellainen tyyli että voisivat käyttää (tai en oo varma menisikö kelpaisiko nuo strassit sit kuitenkaan).
Noita kakkosia voisin itse käyttää esim leveälahkeisten farkkujen kanssa kesällä JOS MATERIAALI ON OK ja siis joustaa eikä hiosta. Kuvasta ei näy, mitä se on. Olen viisikymppinen.
Ihastuin aikoinaan tummanvihreiden puutarhakenkien käytännöllisyyteen. Minua kiellettiin käyttämästä niitä julkisilla paikoilla. Sitten tulivat crocksit. Kaikilla piti olla sellaiset. Reijät pilasivat hyvät kengät. Ehkä nuokin ensi kauden huippua.
Ekoissa on mummublingiä, tavalliset valkoiset tennarit olisi ne nuorekkaat, kun joku sitä kyseli. Espadrillokset käy kaikenikäisille, mutta nämä muuttuu mummoiksi kun yksinkertaista muotoa on ruvettu muotoilemaan, eikä pohja ole enää tasainen. Esim. mustat espadrillokset ilman reikiä, suorilla linjoilla olisivat ei-mummot.
Vierailija kirjoitti:
Nää näyttää molemmat siltä mitä kuvittelisin sen ns. tyypillisen vauvapalstanaisen käyttävän. Siis valkoisten trikoocaprien ja nanson tunikan kanssa. Lyhyessä tukassaan jossa sähäkkää väriä raitoina.
N43
Jaa, erikoinen ajattelutapa. Itse en käyttäisi trikoocapreja enkä ikimaailmassa Nansoa :D Tukkakin on pitkä.
Molemmat sopivat käytettäväksi hoivakodissa, kun lähtee omasta huoneesta rollaattorilla tv-huoneeseen tai ruokalaan.
Vierailija kirjoitti:
N43
Hyi viddu. En käytä capreja tai tunikoita.
Mulla on pitkä tumman ruskea tukka. On oma väri.
On sulla harhat dorka.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat sopivat käytettäväksi hoivakodissa, kun lähtee omasta huoneesta rollaattorilla tv-huoneeseen tai ruokalaan.
Missä hoivakodissa niin nuorekkaita mummoja on?
Rumia molemmat. Malli ja väri mitäänsanomattomat. Eivät tue jalkaa yhtään. Varmaan silti mukavat jalassa, ainakin ekat. Eli jonkun +55 vuotiaan valinta.
Vierailija kirjoitti:
Rumia molemmat. Malli ja väri mitäänsanomattomat. Eivät tue jalkaa yhtään. Varmaan silti mukavat jalassa, ainakin ekat. Eli jonkun +55 vuotiaan valinta.
Ei kaikki tuon ikäiset tykkää noista. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain juhlissa mekon kanssa tai muuten vaan. Näyttää mukavilta nuoriso tossuilta.
Hyvin sopii vapaa-aikaan.
Kai ne menis kesäkenkinä lomaillessa/vapaa-ajalla jos ovat hyvät kävellä.
Mistään hinnasta en laittaisi rahojani valkoisiin kenkiin ikinä.
Mun ja 17v tyttären mielipide juuri noista kuvista on että kengät on rumat eikä käytetäisi.
Tulee mieleen keski-ikäisen mökkikengät 🙂 tai sitten pikkutytön kengät. Tuntuu vaan, että ovat sellaiset mitä ei nyt kovin paljon näe, ehkä jotain mennyttä muotia, joten just siksi siellä mökillä näen jalassa nuo... Vaikka aika neutraalit kyllä ovat, joten kai nuo menis sellaisissa perus äkkiäkaupassa kenkinä myös 🙂
Vierailija kirjoitti:
Nuo voisi olla vaikka opettajalla sisäkenkinä tai jossain mökillä jos on vähän viileä tai likainen lattia?
Ei noilla ainakaan missään metrisessä rännässä tai jäätyneessä muhkuraisessa maastossa pärjää, ihan sillä perustelen.
Persoonallisesti pukeutuvia opettajia. No, mikäs siinä, sehän on vain mukavaa. Mökkimielikuva on kyllä outo, kuka nyt mökillä tuhlaa käytettäväksi jotain blingbling-kenkiä?