Odotan leikkausaikaa ja olo on masentunut
Odotan jalkaleikkaukseen pääsyä. En tiedä milloin aika tulee. Olen ollut liikuntakyvytön n. 9 kuukautta ja se masentaa. Pystyn vaihtelevasti liikkumaan jotenkin kotona klenkaten, mutta ihan turha yrittää mihinkään muualle. Pääasiassa makaan vain joko sängyssä tai sohvalla. Etätöitä pystyn onneksi tekemään. Tilanne masentaa päivä päivältä enemmän.
Miten saisin pidettyä mielen vähän pirteämpänä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei ole Maslown tarvehierarkiassa primääri tarve, joten jos pystyt syömään, juomaan ja ulostamaan, sinulla on vaatetus ja asunto, asiasi ovat kunnossa.
Joo mä välitän miehelle nämä terkut. Helpottuu varmasti ja ilahtuu.
ap
Kerro samalla miten mies voi auttaa itse itseään, ohjeet netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonomminkin voisi olla. Ilmeisesti kykenet syödä, tehdä töitä ja nukkua? Aika hyvin menee. Miten jalka estää seksin? En haluaisi vähätellä, mutta tuolla leikkausjonossa on huomattavasti sairaampia ihmisiä, joilla on paljon isommat ongelmat.
Seksi tässä nyt ei ole se isoin ongelma, mutta osaltaan vaikuttaa luonnollisesti mielialaan. Jalka estää seksin siten, että lantion liikuttaminen aikeuttaa kovaa kipua. Kyllä, olen koittanut seksiä myös lantiota liikuttamatta, mutta ei toimi. Sopii itse kunkin kokeilla, miten nautinnollista se on.
Varmasti on aina ihmisiä, joiden ongelmat on isompia kuin mun, mutta se ei helpota tätä mun henkilökohtaista kokemustani valitettavasti nyt yhtään.
ap
Henkilökohtainen kokemus on henkilökohtainen, ja sinun. Ja kun se on vain kokemus, siihen ei valitettavasti ole apukeinoja. Ei vaan pidä kokea kaikenlaista.
Seksi tässä nyt ei ole se isoin ongelma, mutta osaltaan vaikuttaa luonnollisesti mielialaan. Jalka estää seksin siten, että lantion liikuttaminen aikeuttaa kovaa kipua. Kyllä, olen koittanut seksiä myös lantiota liikuttamatta, mutta ei toimi. Sopii itse kunkin kokeilla, miten nautinnollista se on.
Varmasti on aina ihmisiä, joiden ongelmat on isompia kuin mun, mutta se ei helpota tätä mun henkilökohtaista kokemustani valitettavasti nyt yhtään.
ap