Aloin juttelemaan irlantilaisen kanssa
Tapasimme kikissä :D Juttelu tuntuu todella luontevalta. Olemme vaihtaneet kuviakin ja hän näyttää epäkuvaukselliselta, mutta aika kivalta... ja luonteeltaan vaikuttaa todella lempeältä :3
Kommentit (24)
Nyt olen jo luisunut flirttailevaan viestittelytyyliin, vaikka kuinka yritän hillitä itseni :3
Minä kävin äsken murjomassa kahden kilon tortut pönttöön, vaati kuusi huuhtelua että meni kaikki alas.
IRLANTILAINEN MIEKKONEN HIHIHIHIHI VAHVA LÄÄKITYS
Punapää pisamilla. Eihän ne mitään veistosmaisia uroita oo mutta joo oppiipa jännän murteen jos semmosen kanssa alat styylailee.
Tulee mieleen Harry ja Ed Sheeran.
Vierailija kirjoitti:
Punapää pisamilla. Eihän ne mitään veistosmaisia uroita oo mutta joo oppiipa jännän murteen jos semmosen kanssa alat styylailee.
Tulee mieleen Harry ja Ed Sheeran.
No ei ole mikään punapää eikä näytä tippaakaan Sheeranilta :DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin äsken murjomassa kahden kilon tortut pönttöön, vaati kuusi huuhtelua että meni kaikki alas.
Älä hyvä ihminen syö niin hirveästi kun kakkaa tulee noin paljon, menee pian viemäri tukkoon.😝
Irkut on ihan kivoja, huumori on siellä omintakeista.
Kerro sitten kun saat ekan dickpicin.
Vierailija kirjoitti:
Irkut on ihan kivoja, huumori on siellä omintakeista.
:3333 Vaikuttaa olevan kiva huumori hänellä ja juttelu tuntuu hyvältä ja luontevalta.
Vierailija kirjoitti:
Paras🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Miepä aloin eilen juttusille espanjalaisen kanssa, mut eihän siitä mitään tullut ku en osaa sanoa kuin por favor ja gracias ja pari muuta sanaa kuten buenos dias ja adios.
Vierailija kirjoitti:
Hammasharjalla saa pienemmäksi.
Jaa no tule sitten tänne takaisin itkemään, kun pilvilinnat sortuvat.
Mä olin juttusilla himdiaanin kanssa. En saanut lankeamaan loveen :(
Onko tämä joku sun henkilökohtainen blogi jonne oksennat päivittäistä tajunnanvirtaasi?