IRTOKARKKITARJOUS aiheutti yleisöryntäyksen Kuopion Prismassa perjantaina.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011067129.html
Alennuksen perässä paikalle suunnistanut Kerttu Suhonen kertoi itse viettäneensä jonossa noin kolme varttia. Hän saapui jonottamaan kavereidensa kanssa. Hän oli itse ollut paikan päällä alkuiltapäivästä, ja arveli tuolloin jonon olleen jopa noin sata metriä pitkä.
Kommentit (30)
Minkä hintaisia ne oli?
Meidän S-marketissa oli 6 euroa kilo, eikä ollut yhtään ruuhkaa.
Prisman irtokarkit on niin ällöjä, kun kaikki käyttää samoja kauhoja. Cittarissa saa aina ottaa itselle puhtaan kauhan. Paljon parempi systeemi.
Jaa ne on irtokarkin jonottajia, minä arvelin että olisivat jotain luokkaretkeläisiä kokoontuneet jostain syystä Prismaan, ehkä kopislaisia. Karkin takia ruuhkauttavat puoli kauppaa. On se malliinsa mennyt!
Ei se ole enää mikään ihme, jos tässä maassa painoindeksit paukkuu.
Kertokaa nyt, että PALJON NE SIT MAKSOI SIELLÄ !?!
3,95€ köyhä kansa, kun ei ole varaa karkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂
Eli puoleen hintaan sai karkkeja. Ihan hyvä tarjous, mutta ihan järjetön jono...
Vierailija kirjoitti:
3,95 e/kg.
😱 kait sinne ajettiin myös Hesasta 🤣
Ja tuostakin tulee voittoa, saati sitten Shitimarketin 12€/kg hinnalla
Tämän tarjous oli jo muutama päivä sittenkin.
24.2.2025
Hurja irtokarkkitarjous sai ihmiset jonottamaan Kuopion Prismaan jo heti, kun kauppa avattiin aamukuudelta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a4153e07-d89f-4c96-ab4a-d8ed215d081e
Moinen jono koulukkaita tuo ikävästi mieleen omat pahat koulumuistot. Mistähän saisin korvauksia aiheutuneesta henkisestä kärsimyksestä?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on nykyään täysin sokerikoukussa nuoresta asti. Seuraukset näkyy jo rajusti.
suomalaiset ovat rutiköyhiä, EU eliitti / rikkaat EU maat ja Ukraina ovat vieneet kaikki suomalaisten rahat
Tuulipuvut vain kahisivat Kuopiossa kun Kerttu ja kumppanit riensivät karkkijonoon.
Hyvää kannattaa jonottaa. Köyhä pääsee tuntipalkoille.