Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talousviisaat povaavat varovaista nousua. Uskotko siihen?

Vierailija
28.02.2025 |

Nähdäänkö Suomessa viimein nousua, vai romahtaako talous lopulta? Mitä mieltä olet? Perustele mielipiteesi myös, kiitos!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä käyttäminen esimerkkinä ei ole perustelu, tiedän kyllä.

Taloudellinen tilanteeni on hyvä, mutta epävarmuus tulevaisuudesta on vahva tällä hetkellä ja säästöasteeni sen takia korkea. Taloudessa nousun kierre lähtee siitä, että kuluttajilla on luottamusta tulevaan. Ehkä tarvittaisiin vain pieni positiivinen viittaus tulevasta ja minun sekä muiden mahdollisesti samassa tilanteessa olevien kulutus lähtisi nousuun, työpaikkoja syntyisi jne. 

Olen siis varovaisen optimistinen. 

Vierailija
22/25 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että mitään nousua tulee. Juuri oli uutisissa että JOKAINEN MAA VASTAA ITSE AMERIKAN TULLEIHIN. Kunkahan luulet että suomen käy? Nyt on romutettu ostovoima täysin ja katkaistu välit sotakiihkossa venäjälle ja lisäksi katkeaa kauppa amerikkaan. EU-maat ovat hajonneet ja jokainen pärjätköön itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mikä tulee mahdollisesti toteutumaan on se, että tänä vuonna maksetaan ennätyssuuret osingot. Se on ainoa mitä tulee tapahtumaan. Uskokaa minua.

Vierailija
24/25 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulemme näkemään vain työttömyyden rajua nousua.

Vierailija
25/25 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako siis sijoittaa Suomen markkinoilla mihinkään? Eikö edes kaivosteollisuuteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi