Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä hajuisalla muoviämpärillä?

Vierailija
28.02.2025 |

Minulla on 10 litran muovinen ämpäri. Saattaa olla että aikoinaan sain sen ilmaiseksi Tokmannilta. En ole ihan varma mistä ämpärin sain. Minulla on ollut ämpäri jo vuosikausia. Tosi pitkään käytin ämpäriä biojäteastiana. Toki silloin ämpärissä oli biojätepussi. Mutta silti: biojätteet jättivät hajunsa ämpäriin, siis haju tunkeutui pysyvästi muoviin. Lopputulos: hajuisa ämpäri! Mädänhajuinen ämpäri!

Mitä teen ämpärillä? Nykyään en enää tarvitse sitä biojätteille. Nykyään minulla on biojätteille eri ratkaisu. Mihin ihmeen muuhun tarkoitukseen voi käyttää hajuisaa ämpäriä?

Pesin ämpäriä paljon, mutta haju ei poistunut. Se on ikuinen kestohaju. Minä en löydä ämpärille käyttökohdetta. Joten harkitsin, että lahjoittaisin ämpärin pois, eli antaisin sen hyväntekeväisyyskirpputorille. Mutta: jos ämpäri on mielestäni käyttökelvoton, niin enhän minä silloin saa sitä lahjoittaa kirpparille, koska myös siellä kirpparilla he tulevat siihen tulokseen että ämpäri on käyttökelvoton.

Joten ainoa mahdollinen johtopäätös: käyttökelvoton ämpäri kuuluu roskikseen???

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin keräät siihen ämpäriin sekajätteisiin menevät roskat ja kippaat ne ämpäreineen päivineen roskiin. Älä hyvä ihminen tee helposta yksinkertaisesta asiasta vaikeaa ja monimutkaista. Luulisi aivokapasiteetillesi olevan hyödyllisempääkin käyttöä.

Vierailija
22/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin keräät siihen ämpäriin sekajätteisiin menevät roskat ja kippaat ne ämpäreineen päivineen roskiin. Älä hyvä ihminen tee helposta yksinkertaisesta asiasta vaikeaa ja monimutkaista. Luulisi aivokapasiteetillesi olevan hyödyllisempääkin käyttöä.

Mun aivokapasiteetista jotain hyödyllistä käyttöä? Luulet väärin!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun aivokapasiteetista jotain hyödyllistä käyttöä? Luulet väärin!

ap

Älä edes yritä aliarvioida itseäsi:) Siitä ei ole pidemmän päälle muuta kuin harmia.

Vierailija
24/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pihalle/partsille ens kesänä siihen jotain kasvamaan. Tomaatti, yrttilajitelma tai paprika, joku kiva köynnös ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi