Nyt on oikea hetki laittaa vedenkeittimet porisemaan ja imurit surisemaan, sillä huomenna sähkön hinta raketoi, kun Olkiluoto suljetaan!
Sähkön hinta nousee korkeimmalle tällä viikolla huomenna.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman se minulle maksaa huomenna kuin tänään ja eilenkin.
Älkää hötkyilkö turhasta!
Meille pösäläisille noin 4-6c vuositasolla, ei hötkyillä.
Ketjun aloittajalla on määräaikainen ja huolehtii turhasta.
2020 -luvulla Suomen kansa jaettiin kahtia: pörssisähköläisiin ja määräaikaisiin.
Suomessa on lähes Euroopan halvin sähkö. En ala pihistämään sen käytöstä, enkä tahallani tuhlaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Määräaikainen sopimus kiinteällä hinnalla. Ei tarvitse stressata.
Joo, sauna lämpiää huomennakin. Sattuu olemaan myös pyykinpesu- ja leipomispäivä. Ei niin köyhiä olla että sähkön hinnan mukaan pitäs elää. Oman hinnan tiedän, se on aina sama, muut ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määräaikainen sopimus kiinteällä hinnalla. Ei tarvitse stressata.
Joo, sauna lämpiää huomennakin. Sattuu olemaan myös pyykinpesu- ja leipomispäivä. Ei niin köyhiä olla että sähkön hinnan mukaan pitäs elää. Oman hinnan tiedän, se on aina sama, muut ei kiinnosta.
Sama täällä, sauna lämpiää joka päivä ja sähkö maksaa vuositasolla noin 4-6c/kWh. Ei kiinnosta kalliimpi sähkö.
Jahas, napsautan VILPin pois päältä ja kämppä lämpiää oman metsän puilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä sillä keitetyllä vedellä teen? Lämmitän huomenna uudestaan.
Pistä pakastimeen ja ota huomenna käyttöön. Kätevää tuollainen esikeitetty vesi, kannattaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Lomaviikko. Ei olla kotona. Jääkaappi ja muu tekniikka vie 1 päivässä. En usko et konkkaa tehdään sen takia.
Olkiluoto on huollossa kaksi kuukautta. Vielä jää reilusti kalliin sähkön aikaa loman jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä sillä keitetyllä vedellä teen? Lämmitän huomenna uudestaan.
Pistä pakastimeen ja ota huomenna käyttöön. Kätevää tuollainen esikeitetty vesi, kannattaa kokeilla.
😂😂
Olo on suorastaan hävyttömän äveriäs, kun laittaa kotona kaikki valot päälle ja laitteet käyntiin. Pikainen vilkaisu naapuriin paljastaa, että naapurilla on vain yksi valo päällä eikä edes pyykkiä kuivumassa.
Aina se on mennyt niin, toiset maksaa enemmän eri asioista nyt vaan toiset maksaa sähköstä 8-35c ja toiset 4-6c/kWh.