Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko väärin sanoa men and females jos viittaa naisiin ja miehiin englanniksi?
28.02.2025 |
Jotenkin male vaan tuntuu tönköltä
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No ihan yhtä tönkkö se female on. Men and women, tai males and females. "Miehet ja naaraat" :DDDD terveisin ap
Juntti ei vaan osaa lopettaa. Joka päivä, aamusta iltaan tuota katkeraa uskiksen kirjoittelua. Hommaa elämä, tai vedä itses kiikkuun. PELLE!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
On väärin. Joko men and women tai male and female, mutta ei sotketa niitä keskenään.