Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijä

Vierailija
28.02.2025 |

Voinko luottaa ystävääni, ettei kerro hänelle uskoamiani asioita eteenpäin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
2/11 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Näen jonkun joka on kateellinen ja ei tahdo sinulle hyvää pohjimmiltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asiaa niin päin.. oletko itse ollut aina hiljaa toisten asioista . Niinpä. 

Eli siis kannattaa jakaa vain niitä asioita joita kertoisit kelle tahansa ei niitä joiden haluat kysyvän salassa. 

Vierailija
4/11 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et. Näen jonkun joka on kateellinen ja ei tahdo sinulle hyvää pohjimmiltaan.

Niin minustakin tuntuu. Onko hän jo juorunnut asioistani ulkopuolisille?

Vierailija
5/11 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti asiaa niin päin.. oletko itse ollut aina hiljaa toisten asioista . Niinpä. 

Eli siis kannattaa jakaa vain niitä asioita joita kertoisit kelle tahansa ei niitä joiden haluat kysyvän salassa. 

Ystäviin pitää pystyä luottamaan.

Vierailija
6/11 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaat pitkän ja tumman miehen.

7/11 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasi tulevat yksi kerrallaan keskusteluihin ulkopuolisten kanssa. Älä kuitenkaan käy ystäväsi kimppuun, näet että annat itse syyn tai kerrot itse niistä. Jotenkin en näe ystävääsi minään petoksen peikkona, ainakaan minään isona mörkönä.

Harrastelijanäkijä

Tulevaisuudesta ei ole hyvä tietää liikaa, kenenkään.

Vierailija
8/11 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastelijanäkijä kirjoitti:

Asiasi tulevat yksi kerrallaan keskusteluihin ulkopuolisten kanssa. Älä kuitenkaan käy ystäväsi kimppuun, näet että annat itse syyn tai kerrot itse niistä. Jotenkin en näe ystävääsi minään petoksen peikkona, ainakaan minään isona mörkönä.

Harrastelijanäkijä

Kiitos. Nyt loppui kertominen, vaikka eihän se mitään enää auta. Asiat on jo juoruttu ympäri kyliä.

Vierailija
9/11 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastelijanäkijä kirjoitti:

Harrastelijanäkijä

Kenelle hän on kertonut asioitani? Kavereille vai työkavereille?

Vierailija
10/11 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinua ajatellessani näen seinät, jossa on taulu ja siinä iso korva. Tulee varmasti sanonnasta "seinilläkin korvat on". Eli sellaista salaisuutta ei olekkaan, etteikö joku muu siitä tietäisi. Muuten samaa mieltä, älä käy ystäväsi kimppuun vaan mieti vähän omia tekemisiäsi...

Vierailija
11/11 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sinua ajatellessani näen seinät, jossa on taulu ja siinä iso korva. Tulee varmasti sanonnasta "seinilläkin korvat on". Eli sellaista salaisuutta ei olekkaan, etteikö joku muu siitä tietäisi. Muuten samaa mieltä, älä käy ystäväsi kimppuun vaan mieti vähän omia tekemisiäsi...

Kyllä olen miettinyt omia tekemisiäni todella paljon. Olin psyykkisesti heikossa kunnossa kun kerroin asioistani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi