Potku kiveksille sattuu enemmän kuin synnyttäminen
Tässä todiste:
Nainen saattaa sanoa vuoden päästä synnyttämisestä, että haluaa uuden lapsen, mutta mies ei ikinä sano, että haluaa uuden potkun kiveksille.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet synnyttäis, se tehtäis lopettamatta työntekoa.
Nopea kyykkäys, vauva kainaloon ja työt jatkuu.
Ei tarviis mitään lomia tai muuta neiteilyä!
Kjeh räh,,, :D
Vierailija kirjoitti:
Tätä pitäisi tutkia empiirisesti. Mä olen jo synnyttänyt kolmesti, joten potkaisenko seuraavaksi vapaaehtoista koehenkilöä kolme kertaa?
Kyllä aina ihmetyttää te naiset jotka haluatte kovasti potkia miehiä kiveksille. Teillä on selkeesti pahoja ongelmia ja niihin kannattaa hankkia apua.
Tämähän on sensaatiomainen uutinen! Joku, joka on kokenut molemmat ja voi verrata!!!
Onnitelut!!! Nyt kyllä löysit semmoisen aiheet että kellään ei ole kokemusta noista molemmista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tajunnu että kiveksille potkasusta syntyy lapsi
Kukaan ei väittänyt mitään tuollaista vi-tun vammainen.
Miksi käytät "vammaista" haukkumasanana?
Ei se ole haukkumista, jos vain toteaa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä pitäisi tutkia empiirisesti. Mä olen jo synnyttänyt kolmesti, joten potkaisenko seuraavaksi vapaaehtoista koehenkilöä kolme kertaa?
Jos sinun mieli kokee sen tarpeelliseksi, niin voithan sinä yrittää.
nainen saa synnytyksessä tuntikausien ajan niitä potkuja kiveksille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhana skeittarina voin sanoa, että kaiteelle tipahtaminen niin että kassit ottaa osumaa, on sellainen kipu ettei sitä voi käsittää, ja se jälkikipu myös joka kestää monta päivää.
Synnyttäneenä voin kertoa, että myös kohdun supistelu ja kipu ei lopu lapsen ulos saamiseen, vaan voi jatkua pari päivää. Muista vaivoista puhumattakaan. Mutta eihän näitä tarvitse vertailla, ja toki aloitus oli huumoria.
Taisit olla ensimmäinen joka ymmärsi aloituksen vitsiksi. Kauheen tosikkoa porukkaa täällä aina.
Luuletko tosiaan, että naiset haluavat synnyttää saamatta siitä vauvaa? Siksi niitä kipuja kestetään, että nainen - ja myös mies - saa sen vauvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tajunnu että kiveksille potkasusta syntyy lapsi
Kukaan ei väittänyt mitään tuollaista vi-tun vammainen.
Miksi käytät "vammaista" haukkumasanana?
Ei se ole haukkumista, jos vain toteaa.
Eipä tollanen aivokuollu tajuakaan mistään mitään, ihan vaan totesin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen saa synnytyksessä tuntikausien ajan niitä potkuja kiveksille
Ei naisilla ole kiveksiä vi-tun suvakkitransu.
Aivokuollu sen kun jatkaa, ihan vaan totesin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aina ihmetyttää te naiset jotka haluatte kovasti potkia miehiä kiveksille. Teillä on selkeesti pahoja ongelmia ja niihin kannattaa hankkia apua.
Oliko pahoja ongelmia silloinkin, kun halusin synnyttää kolmesti?
Miehet kestävät kipua paremmin. Harmi, että synnytys on kipuherkkien naisten tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet synnyttäis, se tehtäis lopettamatta työntekoa.
Nopea kyykkäys, vauva kainaloon ja työt jatkuu.
Ei tarviis mitään lomia tai muuta neiteilyä!
Ai niin kuin miesflunssassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun mieli kokee sen tarpeelliseksi, niin voithan sinä yrittää.
Ei nyt tarpeelliseksi, mutta voin uhrautua tieteen nimissä. Se nyt lienee selvää, että kenelläkään synnyttäneellä ei ole kiveksiä, joten jonkinlaisia kompromisseja on tehtävä.
Kovin moni ei liene voinut tehdä omakohtaista vertailevaa tutkimusta tässä maailmassa. Eli spekulaatioksi jää.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko tosiaan, että naiset haluavat synnyttää saamatta siitä vauvaa? Siksi niitä kipuja kestetään, että nainen - ja myös mies - saa sen vauvan.
Mies joutuu tehdä sen raskaamman osuuden eli siittää ja kuunnella nalkutusta 9 kk ajan.
Hehe. Mun mies kertoi tuon saman vitsin pari vuotta sitten. Onneksi se on tosiaan hänelle vain vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas aina ihmetyttävät ne miehet, jotka haluavat saattaa naisen tilanteeseen, joka vastaa kiveksille potkimista. Heillä on selkeästi pahoja ongelmia, ja apua tarvittaisiin!
Lapsi kuuluukin synnyttää, mutta kiveksille ei saa potkia.