Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö Putin joudu syytteeseen sotarikoksista?

Vierailija
28.02.2025 |

Päiden irtileikkaamista eläviltä, siviilien raiskaukset ja murhat... Ihanko vaan aletaan tekemään taas kauppaa parin vuoden päästä jos Trump saa kiristettyä itselleen hyvän diilin?

Kai ne r yssien jäädytetyt varat käytetään Ukrainan hyväksi mahdollisimman pian ennen kun Trump ojentaa ne lahjapaketissa ystävälleen Putinille? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jää nähtäväksi. Toivottavasti joutuu vastuuseen.

Vierailija
2/8 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sodan voittajia tuomita ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitetyistä Putinin sotarikoksista. Zelenskyi kyllä tullaan aikanaan tuomitsemaan tekemistään sotilaiden ja siviilien joukkomurhista.

Vierailija
4/8 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käsittänyt että ainoastaan islamin uskoisissa valtioissa suurjihtajilla on ikävät kohtalot. Länsimaissa harvemmin noille käy mitään 

Vierailija
5/8 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitetyistä Putinin sotarikoksista. Zelenskyi kyllä tullaan aikanaan tuomitsemaan tekemistään sotilaiden ja siviilien joukkomurhista.

Näistä kahdesta Putin on jo syytteessä ja etsintäkuulutettuna, Zelenskyi ei ole.

Se pieni ero, Igor.

Vierailija
6/8 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätkö tosiaan siinä uskossa että ihmiset/valtiot joutuvat jostain vastuuseen? Tämä meidän omakin valtio osallistuu jatkuvasti ties mihin hämäriin operaatioihin muiden länsimaiden kanssa mistä moraali on kaukana. Lopettakaa median lukeminen ja alkakaa elämään oikeassa maailmassa. Täällä ei kukaan joudu vastuuseen yhtään mistään

Vierailija
7/8 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käsittänyt että ainoastaan islamin uskoisissa valtioissa suurjihtajilla on ikävät kohtalot. Länsimaissa harvemmin noille käy mitään 

Mitä Hitlerille kävi? Ampui itseään päähän bunkkerissa.

Vierailija
8/8 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Hitlerille kävi? Ampui itseään päähän bunkkerissa.

Niin. Näissä oli kai joku yhdistävä tekijä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme