Miksi jotkut miehet vastustavat kohteliaita tapoja naisia kohtaan?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
97 jatkan vielä että monikohan mies ajattelee naisista että olisivat alinta kastia kunnes toisin todistetaan. Kyllä nainen on aina 10/10 miehen silmissä kunnes toisin mainitaan. Fiksuja olette ja kiva lähestyä, ainoastaan kuinka itse näette miehet ei ole todellakaan fiksua.
Sama kun mies olettaisi, että nainen on h u o r a kunnes toisin mainitaan.
Vain yksi syy: huono kotikasvatus. Tasapainoisesta kodista tulee tasapainoisia kansalaisia.
Iso osa miehistä on juntteja. Nuortenkin kielenkäyttö naisista on järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä tasa-arvoa! Ei ole sukupuolia, on vain henkilöitä. Sitä te naiset halusitte ja saitte. Miksei kelpaa?
sisäsiittoisuus ja tyhmyys haisee kauas
sen sijaan että kohtelisit kaikkia hyvin kohtelet kaikkia huonosti ja sitten itket kun et saa sitä pildeä
Sen päivän kun näkisi että teillä olisi jotain muutakin annettavaa kuin se ainainen limainen reikä.
Lojaalin ja miestä arvostavan nainen myydään loppuun, jahka sellainen keksitään.
Sitä odotellessa pitää tyytyä siihen mitä naiset tarjoaa.
Joillakin miespuolisilla ei ole muuta tarjottavaa kuin huonot käytöstavat... Saavat pitää ihan itsellään.
Siksi koska monet naiset kokevat sen alistavana käytöksenä. Esimerkiksi jotkut naiset eivät suostu menemään ensiksi bussiin, kun osoitan pienellä eleellä, että ole hyvä, mene sinä ensiksi. Joskus ollaan jumitettu toviksi, kun naiselle on tuntunut olevan ylitsepääsemätön kynnys mennä ensin, kun mies "on alistanut tätä herrasmiesmäisyydellään". Oi aikoja, oi tapoja!
Vierailija kirjoitti:
Iso osa miehistä on juntteja. Nuortenkin kielenkäyttö naisista on järkyttävää.
Kuka ne juntit kasvattaa?
Vierailija kirjoitti:
Heidän isänsä on opettanut heille, miten ollaan juntti.
Ja kuka sen juntin miehen lastensa isäksi on valinnut?
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska monet naiset kokevat sen alistavana käytöksenä. Esimerkiksi jotkut naiset eivät suostu menemään ensiksi bussiin, kun osoitan pienellä eleellä, että ole hyvä, mene sinä ensiksi. Joskus ollaan jumitettu toviksi, kun naiselle on tuntunut olevan ylitsepääsemätön kynnys mennä ensin, kun mies "on alistanut tätä herrasmiesmäisyydellään". Oi aikoja, oi tapoja!
Nainen vain oli sinulle kohtelias, kun halusikin päästää sinut ensin. Sinä sitten päätit, että kohteliaisuus on vain sinun annettavissasi, ja vedit johtopäätöksiä naisen ajatuksista alistetuksi tulemisesta.
Se on sitä tasa-arvoa. Ollaan yhtä vittumaisia kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä olla jonossa? 🤔
Mua on ainakin epäilyttänyt kun mies ohjaa kapuamaan portaita ylöspäin itsensä edellä.
Kyllä se tulee täysin siitä miten naiset itse miehet näkevät.
Missä miehet ovat vastustaneet kohteliaita tapoja naisia kohtaan?
Miehet ovat kritisoineet kahta asiaa:
1. Vaatimuista, että miesten pitäisi olla herrasmiehiä vaikkeivat naiset ole leidejä. Se on ladies and gentlemen, ei women and gentlemen.
2. Vaatimusta, että miesten tulisi maksaa naisille asioita.
Vierailija kirjoitti:
Yleistä on, että tällaiset miehet ovat homoromanttisia. Nainen on seksiä ja kotihuoltoa varten, ehkä myös lapsien kasvatusta varten, mutta kaikki hauskimmat ja parhaimmat hetket näille miehille ovat toistensa kanssa. Niiden miesten kanssa halutaan matkalla, harrastaa, puhua syntyjä syviä, mennä tapahtumiin ja viettää kaikki vapaa-aika. Siis just niitä asioita, joita normaalit miehet haluavat tehdä sen naisensa (ja perheensä) kanssa.
Näiden miesten mielestä maailman parasta seuraa ovat toiset miehet. Seuraa ja sielujen yhteyttä, johon nainen ei voi koskaan yltää.
Tiedätkö mikä on erikoista?
Minun tuntemani tällaiset miehet ovat naimisissa, ovat tehneet lapsia ja ovat nimenomaan suosittuja naisten keskuudessa.
Minulla taas on aina ollut paljon naispuolisia ystäviä, mutta matala suosio naisten keskuudessa.
Jokin yhteys näillä asioilla on. Ehkäpä se, että maskuliiniset miehet usein viihtyvät äijäporukoissa ja naisten kanssa homma on romanttista/seksuaalista eikä bff-meininkiä. Tunteista puhumattomuuden saa anteeksi kun mies on miehekäs ja aikaansaapa.
Vierailija kirjoitti:
Vain kauniille ollaan kohteliaita, rumille ei tarvitse olla
Tämän takia he siis ovat kohteliaita kaikille miehille? Aika homoa, jos pitää kaikkia miehiä kauniimpina kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi sai mitä ansaitsi.
Taas yksi olmi joka ei tunne käyttämiään sanoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi sai mitä ansaitsi.
Miten feminismi liittyy kohteliaisuuteen? Ajatteletko, että ainoastaan alistamallesi naiselle olisit kohtelias?
En ole kohtelias vihaideologian aivopesemille ihmishirviöille jotka pitävät minua vihollisenaan sukupuoleni johdosta. Feministit tarttuivat vihaan ja siihen heidät hukutetaan.
Aukokaa itse ovenne.
heh pikä pelle 😂😂😂😂
Mitä ovat erityisesti naisiin kohdistuvat kohteliaat tavat? Eikö tässä tasa-arvon ja julkisen rakentamisen mallimaassa pitäisi hyvien käytöstapojenkin olla sukupuolineutraaleja? Mistä tämä vaatimus juuri naisia kohtaan?
Kohtelias pitää olla kaikille. Ei vain naisille.
Osa miehistä on jopa röyhkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä tasa-arvoa! Ei ole sukupuolia, on vain henkilöitä. Sitä te naiset halusitte ja saitte. Miksei kelpaa?
Eihän ole. Jos mies on kohtelias miehiä kohtaan eikä naisia, niin missä kohtaa se tasa-arvo on?
97 jatkan vielä että monikohan mies ajattelee naisista että olisivat alinta kastia kunnes toisin todistetaan. Kyllä nainen on aina 10/10 miehen silmissä kunnes toisin mainitaan. Fiksuja olette ja kiva lähestyä, ainoastaan kuinka itse näette miehet ei ole todellakaan fiksua.