Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa varata vatsaleikkauksesta toipuvalle?

Vierailija
28.02.2025 |

Joka ei ole vielä psytynyt syömään mitään, kun sairaalan velleistäkin tulee vatsa kipeäksi? Mitä kotiin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Nutridrink.

Vierailija
22/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rajoitteita, mikä nyt vaan maistuu. Ummetusta kannattaa ehkäistä, joten kuitua ei saa unohtaa. Riittävästi nesteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekista Nutridrink.

Ajattelinkin tuota. Aitini eli sillä viimeisimmät vuotensa.

Vierailija
24/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaala/ terveysasema/mikävainammattilainen  ehkä voisi auttaa paremmin kuin Vauva? Sillä: jos joku täällä neuvoisi jotain, niin uskoisitko? Sen mukaan toimisit? Jos tulisi potilaalle ongelmia, niin lääkärille selittäisit, että muttakunvauvapalstallaneuvottiin....haloo. 

Av tietää perinteisesti kaiken. En väheksy ihmiste kokemuksia, jos joku kertoo, mikä itsellä auttoi. 

Kuule kun et voi tietää, että onko tarina totta vai onko Jonneponnella 13 v hyppytunti...

En aliarvioi omaa tietämystäni ja ymmärrystäni niin paljoa kuin sinä minun. 

olen juuri lähdössä kauppaan ja etsin ideoita, jotta kotona on edes jotain, mitä syödä, ennen kuin ehdin kauppaan lääkärin ohjeiden mukaan.

Tuota noin, olen juuri lähdössä kauppaan, sillee tuohon kirjoitit jonneponnelle, mutta tuolla myöhemmin kirjoitit, jotta tänään pääset kotiin. Nyt meni sun umpilisäke kyllä solmuun kun kirjoittelet mitä sattuu. Klo nyt 9.10, joten jos tänään on kotiutus, et todellakaan ole vielä päässyt, vaikka kuvitelmissasi kipität jo juuri kauppaan. Kiinni jäit, mutta oli hauska rupatella kanssasi.

Vierailija
25/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekista Nutridrink.

Mieluummin ihan tavallista ruokaa että suolisto alkaa taas toimia. Ja tosiaan, ummetusta kannattaa välttää ja ehkäistä

Vierailija
26/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse se potilas

Vierailija
27/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekista Nutridrink.

Mieluummin ihan tavallista ruokaa että suolisto alkaa taas toimia. Ja tosiaan, ummetusta kannattaa välttää ja ehkäistä

Jos ei pysty kiinteää syömään, niin mistä kuitua saa? Kaurapuuroa jos menisi lusikallinen, niin pientä on,

Vierailija
28/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olit sairaalassa vellikuurilla?

Keskiviikkona leikattiin. Eilen potilas yritti syödä ekan kerran.

Jaa, se ei ollutkaan ap joka leikattiin, vaan potilas X, joka eilen yritti syödä ekan kerran. Ap on siis joku tän potilas X:n hoitsu, vaikka minä myödossa aloitus olikin. Onpas nyt sekavaa.

Vierailija
29/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olit sairaalassa vellikuurilla?

Keskiviikkona leikattiin. Eilen potilas yritti syödä ekan kerran.

Jaa, se ei ollutkaan ap joka leikattiin, vaan potilas X, joka eilen yritti syödä ekan kerran. Ap on siis joku tän potilas X:n hoitsu, vaikka minä myödossa aloitus olikin. Onpas nyt sekavaa.

En ole kirjoittanut minä-muodossa, vaan passiivissa

Vierailija
30/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekista Nutridrink.

Jos ei pysty kiinteää syömään, niin mistä kuitua saa? Kaurapuuroa jos menisi lusikallinen, niin pientä on,

Smoothiet, vellit, "jugurttimaiset" kauravalmisteet, hedelmäsoseet... onhan kuitua muuallakin kuin kaurapuurossa. Jos menee vain lusikallinen kerrallaan niin sitten lusikallinen useasti päivässä.

Vierailija
31/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaala/ terveysasema/mikävainammattilainen  ehkä voisi auttaa paremmin kuin Vauva? Sillä: jos joku täällä neuvoisi jotain, niin uskoisitko? Sen mukaan toimisit? Jos tulisi potilaalle ongelmia, niin lääkärille selittäisit, että muttakunvauvapalstallaneuvottiin....haloo. 

Av tietää perinteisesti kaiken. En väheksy ihmiste kokemuksia, jos joku kertoo, mikä itsellä auttoi. 

Kuule kun et voi tietää, että onko tarina totta vai onko Jonneponnella 13 v hyppytunti...

Mitä sitten? Saahan siinäkin omaa ajattelua käyttää, eikä nyt sokeena uskoa, vaikka täällä kyseleekin.

Lääkärit muutenkaan mitään ohjeita anna. Hoitajat tai tässä tapauksessa ravitsemusterapeutti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi