Kuinka usein teille käy vastaavaa, että kun sinulla olisi joku oma juttu mikä on tärkeä
Kuinka usein muille käy niin, että kun itsellään olisi joku oma juttu, niin jonkun on pakko tulla pilaamaan se säätämisellään? Minulla olisi ollut nyt hetki aikaa tehdä netissä yksi vapaa-ajan homma, niin lapsen oli ihan välttämätöntä saada tulostettua sanakokeeseen liittyvät sanat. Ne samat sanat löytyvät jo hänen kirjastaan ja vihostaan, joten tuo oli ihan keksitty homma. Meni hirveästi aikaa tulostamiseen, piti buutata kone välissä ja 45 minuutin päästä mies hoksaa "ai tää ei ollutkaan päällä"
Sama juttu jos katson teeveetä, niin joku nappaa kaukosäätimen ja alkaa säädellä "hei tän näkee paremmin hoodeena".
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on noita perhepakkomielteisten ongelmia, ei ole onnellisella velalla tollasia :)
Ihmettelen mikä tätä palstaa vaivaa, että kommentit ovat joka ketjussa näin hyödyllisiä. Ketään ei siis kiinnosta.
Ja minä ihmettelen aina, että jos aihe ei ollenkaan kiinnosta, miksi tulla kommentoimaan. Ihan älytöntä tulla kertomaan vain että aihe on typerä ja tyhmät täällä lätisee. Perustakaa ihmeessä itse ketjuja aiheista jotka teitä kiinnostaa ja pysytelkää poissa niistä jotka ei kiinnosta.
Meinaatko että joku olisi internetissä kertonut satuja ja tarinoita? Olisi kyllä sitten ensimmäinen kerta.