Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä voisi tai minkä ikäisenä te aloitte harrastaa seksiä?

Vierailija
27.02.2025 |

Teininä? 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 16. Siitähän se riippuu, milloin löytää kumppanin. Ei ennen sitä oikein voi muuta kuin yksinään harrastella.

Vierailija
2/23 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 25v, mikä oli todella hyvä asia. En suosittele että ihan teininä aloittaa, ei silloin ole paljonkaan toivoa siitä, että se olisi hyvää, varsinkaan tytöille. Aikuisena on jo vähän itsetuntoa ja -tuntemustakin, että ei ihan kaikkeen suostu, mikä ei itseä miellytä. Eikä tarvitse ainakaan sietää joidenkin teinipoikien holtitonta räpellystä... Vaikka voihan joitakin asioita harjoitella nuorempanakin, kuten suutelua ja muuta läheisyyttä, ei seksi ole niin suoraviivainen "kyllä/ei" -asia (tarkoitan että mitkä asiat lasketaan seksiksi ja mitkä ei yms).

Mutta kuka sen iän nyt niin tarkasti pystyy ns. valitsemaan? Riippuu täysin siitä, milliaisia ihmisiä tapaa ja mikä heidän kanssaan tuntuu hyvältä ja mahdolliselta itselle. Missään tietyssä iässä ei ole "pakko" aloittaa seksikokeiluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 16. Siitähän se riippuu, milloin löytää kumppanin. Ei ennen sitä oikein voi muuta kuin yksinään harrastella.

Yksinään on kyllä todella hyvä aloittaa :) On kauheaa, jos ei ole edes itseään tyydyttänyt aiemmin, ja yrittää ihan nollasta hypätä suoraan seksiin toisen ihmisen kanssa. 

Vierailija
4/23 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa sitä voi harrastaa jos yhdynnästä puhutaan siinä vaiheessa kun pojalla seisoo sen verran että pippelin saa työnnettyä pimppiin. Ei varmaan kannattaisi kauhean nuorena. Itsellä alkoi nämä asiat tosissaan kiinnostamaan tyttönä siinä 9-vuotiaana. Samanikäisen pojan kanssa tuli pussailtua 10-11v. ja hiplailtua toisiamme orgasmiin asti, mutta ei muuta ennen kuudetta luokkaa. 12-vuotiaana limudiskon jälkeen pussailtiin koulun nurkalla ja pian olin illan jo hämärtäessä pojan alla maakellarin luiskassa. Ihan liian nuorena aloitettiin mutta minkäs teet. Ihanaa oli ja nautin tosi paljon. Oltiin niin kiihottuneita toisistamme kuin tuon ikäiset kersat voi olla. Enkä osannut jännittää yhtään.

Vierailija
5/23 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika pääsi ensimmäisen kerran tekemään mällitarpeet reikiini kun olin teini.

Vierailija
6/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka runkkaus toiselta 14v ja eka pano 16v

M52

Vierailija
7/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

25

Vierailija
8/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sooloseksin aloitin varmaan noin 11 korvilla, aikaisemminkin oli ollut jotain hinkutusta puuta vasten, kun kaverin kanssa puihin kiipeillessä huomattiin että tämähän tuntuu kivalta. Mutta en mä sitä seksiksi laske, aktiivisen sooloseksin kyllä.

Eka kerta olikin sitten, oliko se nyt 23 vai 24, ja kahta tuollaista irtopanoa lukuunottamatta olenkin sitten harrastanut seksiä vain puolisoni kanssa 26-vuotiaasta lähtien.

Mulle tämä sopi jälkikäteen katsoen varmaan parhaiten. Olin kyllä nuorena hyvin seksuaalinen ja seuraa vailla, mutta kuitenkin samalla niin ujo ja myös demi, että mitään yhden illan juttuja ei ollut. Vaikka eritasoisia ihastumisia oli, niin kyllä sitten vaimon kanssa tavatessa tajusin, että mitä se tosirakastuminen oikein onkaan, ja sillä tiellä on nyt kohta 30 vuotta oltukin.

Mutta vaikka itse sanonkin, niin taitavaksi itsensä tyydyttäjäksi opin siinä pitkinä nuoruusvuosina. Se on ollut vain pelkästään positiivinen asia ja varmasti myös auttanut nauttimaan hyvästä parisuhdeseksistäkin ihan eri tavalla.

M55

Vierailija
9/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sekä nainen joiden puberteetit ovat takana (eli seksuaalisen herätteen seurauksena mies kykenee saamaan erektion, ja nainen kostuu) voivat rakastella keskenään.

Vierailija
10/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täyttänyt juuri 16 ja seurustellut useamman kuukauden poikaystäväni kanssa. Oltiin puhuttu seksistä ja kokemus oli muutenkin kaikin puolin turvallinen ja ihana. 

Vierailija
11/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sekä nainen joiden puberteetit ovat takana (eli seksuaalisen herätteen seurauksena mies kykenee saamaan erektion, ja nainen kostuu) voivat rakastella keskenään.

Mitä ihmeen soopaa taas. Pojat voivat saada erektion jo kohdussa, ei tuo ole mikään puberteetin aikana ilmestyvä ominaisyys.

Ainoastaan siemensyöksy orgasmin yhteydessä alkaa vasta samoihin aikoihin kun karvat ja kalu alkavat kasvaa.

Tunnen parikin poikaa jotka harrastivat ihan oikeaa pippeli pimppiin-seksiä saman ikäisen tytön kanssa jo joskus 4-5 luokalla.

Toisesta tapauksesta syntyi kauhea haloo kun jäivät kiinni ja tytön vanhemmat olivat ihan paniikissa vaikka kummallakaan eivät tainneet vielä edes karvat kasvaa eikä tytölläkään ollu vielä edes menkkoja.

Tyttö oli se joka oli tehnyt aloitteen mutta eipä poikaa tarvinnut ihan hirveästi suostutella.

Vierailija
12/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviossa sitten

Vierailija
13/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitettiin niin tyttö täytti just 18v ja itse olin täyttämässä 19v. Tytölle, nykyiselle vaimolle ei ollut eka kerta, joten tiesi jo mitä haluta. 

Vierailija
14/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä aikalailla sama tilanne, tosin vaimo on vuoden nuorempi

Vierailija
15/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon menettäny neitsyyteni muutaman kuukauden ennen kuin täytin 15. Mutta seuraava seksikerta olikin sitten vasta 16-vuotiaana. Ja sitten 18 alkoi oikeastaan kunnolla säännöllisesti seksielämä.

Vierailija
16/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkaamista aloin harrastaa 15-vuotiaana. Oma käsi ja vilkas mielikuvitus on ollut ainoa kumppani siitä lähtien. M65

Vierailija
17/23 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 25v, mikä oli todella hyvä asia. En suosittele että ihan teininä aloittaa, ei silloin ole paljonkaan toivoa siitä, että se olisi hyvää, varsinkaan tytöille. Aikuisena on jo vähän itsetuntoa ja -tuntemustakin, että ei ihan kaikkeen suostu, mikä ei itseä miellytä. Eikä tarvitse ainakaan sietää joidenkin teinipoikien holtitonta räpellystä... Vaikka voihan joitakin asioita harjoitella nuorempanakin, kuten suutelua ja muuta läheisyyttä, ei seksi ole niin suoraviivainen "kyllä/ei" -asia (tarkoitan että mitkä asiat lasketaan seksiksi ja mitkä ei yms).

Mutta kuka sen iän nyt niin tarkasti pystyy ns. valitsemaan? Riippuu täysin siitä, milliaisia ihmisiä tapaa ja mikä heidän kanssaan tuntuu hyvältä ja mahdolliselta itselle. Missään tietyssä iässä ei ole "pakko" aloittaa seksikokeiluja.

Mikä ikäinen oli kumppanisi? Oliko hän samanikäinen kuin sinäkin? 

Poikienkaan ei kannata aloittaa seksiä ihan teininä...

Pojallekaan ei ole paljon toivoa siitä että se olisi hyvää.

Teinipoika on liian nuori ja kokematon.

Vierailija
18/23 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika pääsi ensimmäisen kerran tekemään mällitarpeet reikiini kun olin teini.

Oliko poikakin teini?

Vierailija
19/23 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18 menettäessä neitsyyteni. Kaduttaa etten aloittanut aiemmin. Kannattaa aloittaa silloin, kun itsestä tuntuu hyvältä ja on siihen sopiva kumppani. Ei siis kannata kiirehtiä, mutta ei kannata myöskään jarrutella liikaa.

N28

Vierailija
20/23 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana luokkakaverin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi