Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten suhtaudut jos tutustut 30-40 vuotiaaseen mieheen josta olet kiinnostunut

Vierailija
27.02.2025 |

ja juttelu sujuu mutta sen edetessä selviää hiljalleen että mies on työkyvyttömyyseläkkeellä, on mielenterveysongelmia, autismin kirjolla ja ei omaa yhtäkään kaveria. Lopahtaako kiinnostus samantien?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anxious Piposaru kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehen täytyy olla autismin kirjolla, että kiinnostaa mua. Noista ainoastaan toi ei yhtään kaveria vähän mietityttäis. Ja mielenterveysongelmista psykoosisairaus ois mulle este, muut tuskin. Työkyvyttömyyseläke ois hyvä, siitä tulis vaan plussaa.

Mikä psykoottisuudessa eli filosofisuudessa on vikana? Eikö retardi aivot kykene käsittelemään asiaa? Psykopatiaahan sanotaan mentaaliseksi retardaatioksi ja heillä ei filosofiaa ole elämässä. Heidän kanssaan mieluummin hengaat siis, väkivaltaisten ja tunteettomien kanssa 👍🏻🤗

Mitä ihmettä sekoilet? Psykopatiastahan tässä ei oo ollut mitään puhetta. Psykoosisairaan omaisena olen kokenut niin rankkoja, että siksi se on mulle liikaa.

Tunteettomien ja väkivaltaisten kanssa en hengaa.

Vierailija
22/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla, mutta eipä tuo nyt kovin houkuttelevalta kuulosta. Ei taida olla elämä kovin tasapainossa, jos on kolmekymppisenä työkyvytön ja vielä mt-ongelmainen. Aikuiset ihmiset yleensä haluavat kumppanin, ei projektia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lähinnä siitä mitä nuo mt-ongelmat ovat. Vakavasti masentunutta tai psykoosisairasta en valitettavasti voisi tapailla, ensimmäisestä on kokemusta suhteessa, eikä sitä suhteeksi voinut kutsua. Toisesta kokemusta ystäväpiirissä ja se olisi liian rankkaa elämää lähempää seurattavaksi. 

Työkyvyttömyys, autismi tai kaverittomuus eivät itsessään haittaa. 

Vierailija
24/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu lähinnä siitä mitä nuo mt-ongelmat ovat. Vakavasti masentunutta tai psykoosisairasta en valitettavasti voisi tapailla, ensimmäisestä on kokemusta suhteessa, eikä sitä suhteeksi voinut kutsua. Toisesta kokemusta ystäväpiirissä ja se olisi liian rankkaa elämää lähempää seurattavaksi. 

Työkyvyttömyys, autismi tai kaverittomuus eivät itsessään haittaa. 

Keskivaikea masennus ja yleistynyt ahdistuneisuushäiriö. Ovat haaste niin että moni helppokin asia voi olla haastava mutta elämänhallinta kumminkin kunnossa niin että pystyy toimimaan suht normaalisti kuten kotiaskareet, siisteys, hygienia, laskut, liikkuminen ja kuntoilu esim. kuntosalilla käyminen. ap

Vierailija
25/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni suhde Asperger-mieheen, joka akt. työelämässä.

Ei kokemusta psykoosisairaan eikä työkyvyttömyyseläkk. olevan miehen kanssa seurustelusta. 

En enempää aiheesta.

Läsnä hieman liikaa katkeruutta ja kiusaamista. Se taas tehokkaasti rajoittaa halua avautumiseen. Vaavin ongelmia..

Illan jatkot.

Vierailija
26/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Anxious Piposarulle vastannut ei sama kuin kommentoija nro 25.

Vierailija
27/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa jos nuo ei kaikki heti selviäisi kun kerran tutustuttu. Jos mies piilottelee asioita niin se salailu päättäisi suhteen.

Vierailija
28/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran pitää itteään suojella että ei tommoseen lähe

Vierailija
29/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne autistit nyt jo rauhaan. Eivät he ole teistä kiinnostuneita.

30/32 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anxious Piposaru kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehen täytyy olla autismin kirjolla, että kiinnostaa mua. Noista ainoastaan toi ei yhtään kaveria vähän mietityttäis. Ja mielenterveysongelmista psykoosisairaus ois mulle este, muut tuskin. Työkyvyttömyyseläke ois hyvä, siitä tulis vaan plussaa.

Mikä psykoottisuudessa eli filosofisuudessa on vikana? Eikö retardi aivot kykene käsittelemään asiaa? Psykopatiaahan sanotaan mentaaliseksi retardaatioksi ja heillä ei filosofiaa ole elämässä. Heidän kanssaan mieluummin hengaat siis, väkivaltaisten ja tunteettomien kanssa 👍🏻🤗

Mitä ihmettä sekoilet? Psykopatiastahan tässä ei oo ollut mitään puhetta. Psykoosisairaan omaisena olen kokenut niin rankkoja, että siksi se on mulle liikaa.

Tunteettomien ja väkivaltaisten kanssa en hengaa.

Minä olen puoskarimaisen psykiatrian erikoislääkärin mukaan PsyKooTtinen viddu. Siksi olen vihainen kun mulla on psykoterapeutin mukaan väärä diagnoosi papereissa. Pitäisi olla rejektiopelokas dissosiaatiohäiriöinen. Siksi menee tunteisiin. Anteeksi 😢😭

Vierailija
31/32 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varokaa ja välttäkää oikeasti yhtään pikkuisenkin autisminkirjolla olevia miehiä. Aluksi jaksavat maskata ihanaa ja normaalia mutta emotionaalista kohtaamista, huomiointia tai tukea ei ole tulossa. Kun on vaan herra itse ja herran omat tarpeet. 

Sama koskee autismidiagnoosin naisia. En suosittele 

Vierailija
32/32 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvä työkyvyttömyyseläke mt-syistä kolmekymppisellä ja nuoremmalla on suuri RED FLAG oli mies tai nainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi