Ei rahaa ruokaan ja jääkaapissa 1 makkara ja banaani, miten selviän ensi viikkoon asti?
Kommentit (127)
Sulla läskillä ei ole mitään hätää. Rasvarastosi riittävät kolmeksi kuukaudeksi.
Toivon oikeasti, että näännyt. Siis oikeasti, toivon sitä, vaikka se ei ole mahdollista. KUOLE NÄLKÄÄN
Ainakin isommissa kaupungeissa on sellaisia ilmaisen ruoan jakopisteitä. Organisoiko niitä nyt kaupunki, kirkko vai mikä taho, en tiedä, mutta ainakin Tampereella on näkynyt välillä pitkä jono, kun ohi olen mennyt. Ei niistä varmaan mitään lohta tai sisäfilettä saa, mutta kai silti jotain ravinnoksi kelpaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ihminen selviä pelkällä vedellä viikon..?
Elimistöjä on erilaisia. Jotkut voivat pyörtyä jo muutamien tuntien syömättömyydestä.
Minä tarvitsen 400 g jauhelihaa joka päivä. Ja 4000 kcal. Näin on lääkäri minulle laskenut!
Ap
Joo. Ja tarvitset myös lisää järkeä päähäsi.
Pyydä Apunalta, sieltä saa heittämällä tonnin pari kun jaksat vaan jonkun liikuttavan tarinan keksiä
Syöt sen makkaran. Syöt sen banaanin. Ei välttämättä tässä järjestyksessä.
Miten olet saanut sen banaanin ja makkaran varastitko jostain.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet saanut sen banaanin ja makkaran varastitko jostain.
Ostin kaupasta pullo rahoilla
Ap
Tunge makkara takapuoleen ja banaani toosaan. Kuvaa video, muista voihkia ja squirtata. Sitten laita video onlyfanssiin.
Pääsiäinen jo lähestyy siis paasto peliin.
Olisit ostanut mieluummin kauraryynejä ja rusinoita. Helposti pärjää viikon. Olen kokeillut jopa monta viikkoa.
Sitten seuraavilla tukirahoilla ostat näitä lisää, sekä riisiä, sokeria, jauhoja ja kuivahiivaa. Myöskin tummaa soijarouhetta tai tonnikalaa. Niillä elät kuukauden. Seuraavilla tukirahoilla täydennystä sekä lisää hyvin säilyviä elintarvikkeita.
Ei sulle mitkään neuvot kelpaa koska eivät ole sulle mieluisia joten Viikatemies matkalla noutamaan.
Täälläpä on aikuismaista porukkaa paikalla.