Hirvittää uuden työntekijän tatuointi, jota en pääse pakoon minnekään
Älytöntä, että hän ei tajua pitää peittävää paitaa. Olen miettinyt työsuojeluasiamiehelle valittamista. Tuo työntekijä on saatava kuriin! En pääse hänen tatuointiaan minnekään pakoon.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, että vituttaa.
Tatuointi on länsimaissa yhdistetty aina yhteiskunnan ulkopuolella, marginaalissa olemiseen. Tatuointeja ovat ottaneet merimiehet, linnakundit, prostituoidut, juopot, narkit ja moottoripyöräjengiläiset.
Tatuoitu ihminen viestittää ulospäin, kuin Nacci Tranberg, että en ole kuten te, en välitä paskaakaan, nostan keskisormea.
Siksi.
Tatuoinnit ovat valtavirtaa.
Otin ensimmäiset tatuoinnit 90-luvulla, ja heti eräs sukulainen tuli länkyttämään juuri tuota vanhentunutta paskaa. Ei voinut ymmärtää miksi akateeminen keski-ikäinen perheenäiti otti tatuointeja. Mutta se oli hänen ongelmansa, ei minun.
Eilen olin hammaslääkärissä. Hammashoitajalla oli käsivarressaan tatuointi. Minulla niitä on useita. Koeta kestää.
Olin kerran su
Tatuoitu työntekijä on riski yritykselle.
Makuasia kumman kädet haluat tutkimaan suutasi. Tatuoidun käden vai ilman.
Kai minäkin voin sitten valittaa työsuojeluvaltuutetulle kun mulla on 130-kiloinen työkaveri joka hikoilee hirmuisesti ja haisee. En pääse hajua ja läskejä pakoon.
Ai tatuointihullulla on ihan oikea fobia, mielenterveyden häiriö se on
Olin kerran suuhygienistillä jolla oli koko käsivarsi tatuoituna. En todellakaan mene samalle toista kertaa!