Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahimmat tuntemasi lokit?

Vierailija
27.02.2025 |

Eräs "ystäväni" oli aina perseaukinen ja rahaa vaille, milloin pummi kahvia milloin muuta - sitten jos itse pyysit vaikka kyytiä niin siitähän piti sitten maksaa ekstraakin bensojen päälle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen avopuolisoni. Jos lainasin hänen autoaan, minun piti maksaa hänelle hänen määrittämänsä km-korvaus joka sisälsi auton huollot, katsastuksen, verot ja kaikki mahdollinen autoon liittyvä/km. Tämän lisäksi tietenkin vielä bensakulut. Minä tein kaikki kotityöt yksin, olisi pitänyt varmaan alkaa laskuttaa siitä häntä. Auto toki piti pestä yhdessä kun minäkin sitä käytin. Ruoka piti maksaa puoliksi vaikka hän söi 2/3 kaikesta.

Anna kun arvaan: joka välissä valitti kuinka naiset ovat lokkeja/hyväksikäyttäjiä/vain rahan perässä olevia? Oma ex-avokki oli tuollainen, hänelle muiden rahat olivat hänen rahojaan, hänen rahat oli tasan vain hänen rahojaan, heti jos kehoitti maksamaan oman osuutensa niin tuli syytöksiä kuinka naiset haluavat vain hyväksikäyttää miesten rahoja, mitä hänellä ei kylläkään opiskelijana ja täysin Kelan rahoilla elävänä edes ollut,

Kyllä. Lisäksi hän oli hyvin sovinistinen ja piti naisia tyhminä sukupuolensa vuoksi. Ihan jokainen nainen maailmassa oli hänestä tyhmä ja jokainen mies naisia parempi ja fiksumpi vaikka olisi ollut mikä idiootti. Hän myös monesti "unohti" maksaa kauppalaskuista osansa, vaikka tosiaan söi 2/3. Myös jos teimme kaveriporukassa kimppatilauksia vaikka nyt perhepizzan, niin hän lohkoi itselleen isoimmat palat vaikka piti huolen että jokainen maksaa saman verran. Sain hävetä silmät päästäni tällaista. Sitten hän vielä vahingoniloisena virnisteli kuinka oli saanut vedettyä muita näin ovelasti nenästä.

Vierailija
22/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaankohan me ykkösen kanssa sama henkilö? tämä ei tosin juonut kahvia, eli sinänsä näitä voi olla useampia. Just tuo että oli vailla kyytiä tms niin ikinä ei edes tarjonnut mitään, itse puolestaan vaati tosiaan bensojen päälle vielä itse ajamisesta maksu. Rahattomana ei ollut ongelmaa ottaa vastaan muiden keräämiä rahalahjoja, itki köyhyyttään facessa ja sitten kun itse sai töitä ei todellakaan auttanut ketään, päinvastoin, osti mm. moottoripyörän, teki kalliita ulkomaanmatkoja jne. joku tälle erehtyi sanomaankin että kannattaa laittaa rahaa säästöön kun se taloudellinen tilanne voi muuttua niin aloitti kauhean metelin kuinka kateelliset vain yrittää saada hänet näyttämään tuhlailevalta, että eiköhän hän ole aina pärjännyt omillaan (mikä ei millään tavalla ollut totta). Sit sai potkut ja taas itki facessa kuinka ankeaa on kun ei ole edes rahaa ostaa ruokaa. Tiputti ystäviä pois elämästään ja ystävystyi nopeasti ja helposti uusien ihmisten kanssa niin tekee tätä vieläkin varmaan, aina uusi setti hyväuskoisia ja vanhimpia potkii elämästään ja facesta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomalaiset naiset parisuhteessa, ja myös sen jälkeen, jos on yhteisiä lapsia.