Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittailu/seurustelu

Vierailija
27.02.2025 |

Kauanko olette ns deittailleet? Milloin deittailu muuttuu parisuhteeksi? Oletteko sopineet asiasta vai käytäntö kertonut deittailun olevan jo vakavampaa?

Olen tapaillut miestä pari kk. Emme ole puhuneet mitä meillä on menossa, näemme n joka toinen päivä, yhteisiä menoja yms. Jatkanko näin vai otanko puheeksi parisuhteen? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin et teinit sopii parisuhteesta, aikuisilla vai ajaudutaan siihen

Vierailija
2/6 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähemmäs vuosi siinä meni että mies suostui määrittelemään juttumme seurusteluksi. Kiitos edellisen surkean suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteluhistoriassani aina 80-luvulta lähtien useampi nainen on halunnut deittailla. Se on usein tarkoittanut, että he ovat halunneet tapailla useampia miehiä. Olen sitten sanonut, että minäkin sitten tapailen muita naisia.

En muista kertaakaan, ettei nainen olisi halunnut samantien ryhtyä yksiavioiseksi. Perin merkillistä...

Vierailija
4/6 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurusteluhistoriassani aina 80-luvulta lähtien useampi nainen on halunnut deittailla. Se on usein tarkoittanut, että he ovat halunneet tapailla useampia miehiä. Olen sitten sanonut, että minäkin sitten tapailen muita naisia.

En muista kertaakaan, ettei nainen olisi halunnut samantien ryhtyä yksiavioiseksi. Perin merkillistä...

Minä, nainen, haluaisin määritellä suhteemme parisuhteeksi mutta en kuitenkaan halua "pelästyttää" miestä tai luoda paineita....periaatteessa siis meillä on selvä parisuhde, vain se virallinen nimitys puuttuu eikä kumpikaan ota sitä esille

Vierailija
5/6 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, nainen, haluaisin määritellä suhteemme parisuhteeksi mutta en kuitenkaan halua "pelästyttää" miestä tai luoda paineita....periaatteessa siis meillä on selvä parisuhde, vain se virallinen nimitys puuttuu eikä kumpikaan ota sitä esille

Minä olen aina ihmetellyt tuota kissanhännänvetoa. Nykyisen vaimoni kanssa otin häntä ensitreffeillä kädestä kiinni ja vaimo puristi niin määrätietoisesti takasin, että asia oli sillä selvä. 

En ymmärrä puheita pelästyttämisestä, ellei ensitreffeillä ala yhteisistä lapsista ja sukuhaludasta puhumaan.

Vierailija
6/6 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi, älä oleta mitään. Ihmisillä on niin erilaisia näkemyksiä asiasta. Parempi avata suunsa ajoissa, ettei sitten tule pettymyksiä.