Uskallatko kertoa sukupuolesi, ikäsi ja bodycounttisi?
Aloitan: M, 44, bodycount 26 eri naista.
Mites teillä? Kysymys sekä miehille että naisille.
Kommentit (131)
Missä se miesviha täällä näkyy? Sensijaan huo rittelu kukoistaa! Miehet ovat aina pyrkineet hallitsemaan naisten seksualisuutta, ja se näkyy sekä pelkona että vihana.
M50+ ja noin 300: naisia about sata, muunsukupuolisia ehkä 50 ja loput miehiä. ;)
Ja juu, en ole koskaan kertonut kenellekään kumppaneista tai vaimolle kaikkea. Eikä tarvitsekaan! Olen aina tykännyt käyttää kondomia, eikä mitään tautejakaan ole ollut koskaan.
M50 perinteisempi tulkinta BC:lle tietääkseni 0, seksiä muodossa tai toisessa 21 kumppanin kanssa
En kyllä uskalla....... saisin kuitenkin hu....akommentteja täällä.
M48, 2 naista, joista jälkimmäisen kanssa yhdessä tähän mennessä 27 vuotta.
Olen miettinyt, että kun on yhden ihmisen kanssa vain ollut seksiä ja tämän kanssa edelleen yhdessä tuleeko rehellisesti sanoen kuitenkin mieleen miltä seksi jonkun toisen kanssa tuntuisi. Luulisi joskus tuotakin miettivän.
Seksi on hyvinkin erilaista eri henkilöiden kanssa. Ja hyvää seksiä ei ole joka kerta läheskään kaikkien kanssa. Kun ei ole vertailupohjaa niin miten sen voi tietää, että juuri se oma ja ensimmäinen kumppani on paras seksin saralla. Tietenkin on mahdollista, mutta ei voi tietää.
Itse en ole pitänyt kirjaa seksikumppaneista. Ikääkin on jo kertynyt joten onhan niitä ollut. Sanotaan nyt, että yli kymmenen, mutta alle sata.
N34, bodycount jollain tavalla kolme, yhdyntää ollut yhden miehen kanssa toistaiseksi ja ko. mies jo hetken ollut ex. En tiedä tuleeko kasvamaan elämän aikana tämä numero.
N, 45 enkä ole tap panut ketään joten 0. Jos käytetään ihan niitä suomalaisia sanoja kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N, 24, bodycount päälle 200...
Etkö osaa sitoutua? Miten pitkään meinaat k*llikarusellia jatkaa?
Minäkään en ymmärrä mitä se haittaa onko nainen ollut vaikka miten monen kanssa.. kyllä niitä mullekin tuli villeimpinä aikoina todella paljon. Joku vuosi oli yli 50 eri miestä, eli joka viikko oli eri mies. Minä tykkäsin ja eihän nuo miehetkään valittanut. Ja nyt olen onnellisesti suhteessa ja 2 ihanaa lasta.
"Minäkään en ymmärrä mitä se haittaa onko nainen ollut vaikka miten monen kanssa.. kyllä niitä mullekin tuli villeimpinä aikoina todella paljon. Joku vuosi oli yli 50 eri miestä, eli joka viikko oli eri mies. Minä tykkäsin ja eihän nuo miehetkään valittanut. Ja nyt olen onnellisesti suhteessa ja 2 ihanaa lasta."
Jokainen makaa niin kuin haluaa mutta itsekin naisena vähän ihmettelen näitä jotka nusuttelevat melkein satoja ilman mitään itsehillintää. Ja sen jälkeen tehdään ne ihanat lapset. Kyllähän tuon on aika ällöttävää, anteeksi nyt vain. En ymmärrä myöskään miten naisena laittaa terveytensä noin vaaraan jatkuvasti, naimalla tuntemattomia joka viikko. Taitaa olla melkoiset bakteerikannat siellä alapäässä..
Pitäisikö tosiaan naisten aina hillitä itsensä, eikös se seksi ole mukavaa puuhaa jonka tarkoitus on tuottaa molemmille osapuolille hyvä olo? Millaistakohan on se avioseksi sitten, kun seksuaalisuus on niin kovin kiellettyä. Siinäpä sitten muistellaan vanhaa iloista Englantia silmät kiinni ja mahdollisimman harvoin, kun seksi sattuu.
N65, noin 80, ei ikinä mitään tauteja