Uskallatko kertoa sukupuolesi, ikäsi ja bodycounttisi?
Aloitan: M, 44, bodycount 26 eri naista.
Mites teillä? Kysymys sekä miehille että naisille.
Kommentit (131)
Miksi ei uskaltaisi anonyymillä palstalla.
N52 ja 38.
Kerätty ikävuosina 22-28. Ekan kanssa olin 7 vuotta suhteessaa, viimeisimmän 25 vuotta ja edelleen. Nro 8 (muistaakseni) on edelleen mun paras kaveri. On mulla nimilistakin jossain kovalevyn kulmalla.
N56 ja n. 30 miestä. Viimeisin kymmenisen vuotta sitten, sen jälkeen ei ole ollut vaan haku päällä. Ehkä pitäisi lähteä liikkeelle sillä silmällä keväämmällä.
N33, 11, noista 6 naisia ja 5 miehiä.
M53, 101.
-90 luvulla oli pari aktiivista vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei uskaltaisi anonyymillä palstalla.
N52 ja 38.
Kerätty ikävuosina 22-28. Ekan kanssa olin 7 vuotta suhteessaa, viimeisimmän 25 vuotta ja edelleen. Nro 8 (muistaakseni) on edelleen mun paras kaveri. On mulla nimilistakin jossain kovalevyn kulmalla.
Aika harva nimi jäänyt mieleen, ehkä kymmenkunta sadasta yhdestä. Tulikohan kaikilta edes kysyttyä... Muutama nimi ei varmasti unohdu koskaan!
M40+, joku rapiat 70 ehkä. Aikoinaan teininä oli siveellinen ajatusmaailma, että yhden ja saman kanssa aina kiikkustuoliin saakka, mutta kun ei tässä maailmassa voi vaikuttaa kuin vain omiin tekemisiin :(
Vierailija kirjoitti:
Naisena pitäisin outona, jos en muistaisi JOKAISTA KUMPPANIA, niin kauan kun on mahdollista tulla raskaaksi joko vahingossa tai harkiten. En ymmärrä miehiäkään, jotka ovat niin vastuuttomia, että eivät muista, vaikka ovat saattaneet tulla isäksi!
Määrä, riittävä.
Jos multa ois kysytty ~20 vuotta sitten, olisin osannut luetella määrän, nimet ja syntymävuodet. Nyt ei enää muista eikä kyllä edes kiinnosta muistella. Määrä ei ole muuttunut vuoden 2006 jälkeen. Sitä ennen - määrä, riittävä.
Vastuullinen M48
Vierailija kirjoitti:
M58 ja noin 670
Tarkennan, siis tuo määrä oikealla kädellä.
Mies, 35, yli 200 seksikumppania.
N 53 joku +-300. Riitti noi, eikä ole noin 10 vuoteen ollut ketään.
Olisko noin 100? En tiiä, enkä ole laskenut ja perustuu ihan arvioon, nuoruuden poikamies vuosien ajalta. Ikä on nyt 56, mies, ja olen ollut pitkissä parisuhteessa ja avioliitossa yhteensä noin 30 vuotta, 2 kpl, joissa en pettänyt. Nuoruuden poikamies vuodet oli seksuaalisesti melko aktiivista aikaa ja olin melko perso "naisen tuoksun" perään, sekä asiassa varmaankin vaikutti myös se että olin hyvällä, kohteliaalla ulosannilla varustettu urheilullinen komea nuori mies.