Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko kertoa sukupuolesi, ikäsi ja bodycounttisi?

Vierailija
27.02.2025 |

Aloitan: M, 44, bodycount 26 eri naista.

Mites teillä? Kysymys sekä miehille että naisille.

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N, 24, bodycount päälle 200...

Etkö osaa sitoutua? Miten pitkään meinaat k*llikarusellia jatkaa?

Vierailija
82/131 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi sitoutua, jos ei löydy sopivaa? Ja mitä se kellekkään kuuluu montako miestä jollain ollut. Miksi se naisen pillu kuluu, mutta miehen ei! Karmeeta kaksinaismoralismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi sitoutua, jos ei löydy sopivaa? Ja mitä se kellekkään kuuluu montako miestä jollain ollut. Miksi se naisen pillu kuluu, mutta miehen ei! Karmeeta kaksinaismoralismia.

Tarkoittaako se kuitenkin, että on ihan pakko jatkuvasti hyppiä kullilta toiselle ilman että yrittää kehittää jotain oikeaa?? Mikä on k*llikaruselliseksin viehätys?! Eikö ne pikkuhousut pysy jalassa edes yhtä viikkoa että on uutta tunteetonta kullia otettava sisään?!

Vierailija
84/131 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako se kuitenkin, että on ihan pakko jatkuvasti hyppiä kullilta toiselle ilman että yrittää kehittää jotain oikeaa?? Mikä on k*llikaruselliseksin viehätys?! Eikö ne pikkuhousut pysy jalassa edes yhtä viikkoa että on uutta tunteetonta kullia otettava sisään?!

Miksi pitäisi?Eikö seksistä kuulu nauttia? Vai vainko miesten oikeus..Jos sattuu nauttimaan ja saamaan orgasmeja, niin mikäs siinä.

Vierailija
85/131 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Uskallan 2. Nainen 3. 33 v. 4. 0 miestä, 0 naista.

Vierailija
86/131 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 32v 9

Vierailija
87/131 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi?Eikö seksistä kuulu nauttia? Vai vainko miesten oikeus..Jos sattuu nauttimaan ja saamaan orgasmeja, n

Sinä k*llikarusellinainen, miksi et voisi ruveta parisuhteeseen? Eikö se seksi olisi parempaa rakkaan kanssa kun jatkuvasti jonkun tuntemattoman kanssa?

Vierailija
88/131 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi?Eikö seksistä kuulu nauttia? Vai vainko miesten o

Oletko kuullut sellasesta asiasta kuin itsetyydytys? Harrasta sitä parisuhdetta odottaessa

Vierailija
89/131 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:N, 24, bodycount päälle 200...

Miksi pitäisi

Panet varmaan panojasi viikottain, baarista saatuja eikä yhtään etsitytä naimakauppaa.

Vierailija
90/131 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 52 v, jotain 80 - 90. Ja ennen kuin joku alkaa inistä että en osaa sitoutua, olen ollut kolmessa parisuhteessa: 11 vuotta, 16 vuotta ja nykyisessä 5 vuotta. Siinä välissä aina sinkkuna meno vähän villimpää.

Vierailija
91/131 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 44, 5 kpl. Ja tässä lasketaan kaikki missä on ollut muutakin kuin suutelua. 

Vierailija
92/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 52 v, jotain 80 - 90. Ja ennen kuin joku alkaa inistä että en osaa sitoutua, olen ollut kolmessa parisuhteessa: 11 vuotta, 16 vuotta ja nykyisessä 5 vuotta. Siinä välissä aina sinkkuna meno vähän villimpää.

Kuitenkin on pitänyt suhteiden välissä k*llikaruselliin päästä ja joka viikko olla uuden kanssa? Etkö osaa housuja jalassa pitää? Ihan oikeasti etkö osaa sivistyneesti parisuhteeseen odottaa? Varmaan eroat kohta kun karuselli alkaa taas houkuttaa h*ro

Vierailija
93/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

h*ora

Vierailija
94/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä mitä se haittaa onko nainen ollut vaikka miten monen kanssa.. kyllä niitä mullekin tuli villeimpinä aikoina todella paljon. Joku vuosi oli yli 50 eri miestä, eli joka viikko oli eri mies. Minä tykkäsin ja eihän nuo miehetkään valittanut. Ja nyt olen onnellisesti suhteessa ja 2 ihanaa lasta.

Vierailija
95/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä mitä se haittaa onko nainen ollut vaikka miten monen kanssa.. kyllä niitä mullekin tuli villeimpinä aikoina todella paljon. Joku vuosi oli yli 50 eri miestä, eli joka viikko oli eri mies. Minä tykkäsin ja eihän nuo miehetkään valittanut. Ja nyt olen onnellisesti suhteessa ja 2 ihanaa lasta.

Lapses kuolee häpeään kun äiti on ollut tollanen jakorasia🤢🤢 mikä siinä tunteettomassa seksissä niin paljon kiinnostaa? Eikö sulla käynyt itsetyydytys mielessä? 

Jokatapauksessa oot varmaan mt tapaus, mieleltään vakaa ihminen ei p*ne kaikkea kellään on pulssi. Etkö yhtä viikkoa siis selvinnyt ilman uutta kullia?!!

Vierailija
96/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapses kuolee häpeään kun äiti on ollut tollanen jakorasia🤢🤢 mikä siinä tunteettomassa seksissä niin paljon kiinnostaa? Eikö sulla käynyt itsetyydytys mielessä? 

Jokatapauksessa oot varmaan mt tapaus, mieleltään vakaa ihminen ei p*ne kaikkea kellään on pulssi. Etkö yhtä viikkoa siis selvinnyt ilman

Tuo nyt on liian asiatonta tekstiä! Minä olin tuolloin nuori nainen jolla oli suuret halut seksiin ja ei se itsetyydytys auttanut. Olin ja olen edelleen ihan terve joka suhteessa. 

Vierailija
97/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurustellutkaan niin en harrasta yhden yön juttuja 

Vierailija
98/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan.

Vierailija
99/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette huo rittele miehiä jotka todellakin kokoajan leuhkivat monen sadan naisen panoilla. Ai naisten pitäs vaan masturboida, kun ukot rilluttelee.

Vierailija
100/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N49 ja 1.