Aino-jäätelöt, inhoan sitä
halpaa lötköä rasvanmakuista suklaata niissä ?
Jymy jäätelö parempaa.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla mielipiteitä tästä huonosta suklaasta Aino jädessä ?
En ole koskaan ostanut moista jäätelöä, mielikuva aina ollut, että huono tuote. Muun merkkiset jädet kyllä maistuu.
Pitäisikö jokaisesta tuotteesta, josta ei tykkää tehdä ikioma ketju?
En tykkää lakritsista enkä salmiakista
Liian makeita. Valio osaa liialla sokerilla tuhota kaiken, samoin Fazer
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla mielipiteitä tästä huonosta suklaasta Aino jädessä ?
Niin ei kun tykkään vain lakritsista
Aino-jäätelössä on Venäjäkytkös. Älä tue niitä!!!
Jymyssä ja Kolmessa Kaverissa kytköstä ei ole.
Mä tykkäsin siitä punaherukka-marenki -Ainosta. Se oli niin hyvää että lopettivat aika pian sen valmistamisen.
Vierailija kirjoitti:
Ben Jerry jäätelöt keskenään saman makuisia, ja kalliita
Ällöttävän makeita ja raskaita. En ymmärrä niiden suosiota. Muutenkin kaupoissa on ihan liikaa karkkijäätelöitä. Kaipaan simppeleitä makuja - sellaisia, joista tietää, mitä ne maut ovat. Useimmiten ostan pelkkää vaniljaa ja maustan itse.
Vierailija kirjoitti:
Ennen Valio teki hyvät jäätelöt 70-luvulla, sitten alkoi se kasvirasva hömpötys.
Kaipaan lapsuuden jäätelöitä. Appelsiinijäätelö, nam nam. Vaniljajäätelö, ihanaa. Suklaapuikko, aah. Mansikkajäätelökin maistui erilaista kuin nykyisin.
Ostimme Ainon Churrosia ja makeaahan se oli. Enemmän itse pidin vaikkapa 3 kaverin kirsikka ja tumma suklaa jäätelöstä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä suomalainen jätski on paskaa ja muun maalaisessa on lilikaa sokeria ja rasvaa.
Vain italialainen osaa tehdä gelaton.
Jäätelö ja Gelato on kaksi eri tuotetta.
Mä saan niistä ripulin. Sisältää johanneksenleipäpuujauhetta ja guarkumia. Myös karrageeniin reagoin. Varmasti nämä suolistosairauksien taustalla.
Bulkkikamaahan Aino-jäätelö on ja niin makeaa, että kaikki maut maistuvat samalta -sokerilta. Sama pätee kyllä kaikkiin vastaaviin tuotteisiin, valmistajasta riippumatta.
3kaverin jäätelöt ovat hyviä (osa mauista), mutta nykyään niin kalliita, ettei huvita ostaa.
joo,ainot eii makuuni,joku ihme sivumaku. muutenkin jätskelöt muuttuneet huonommiksi. kreetalla super ihanat ,siis tod kuten suomessakin oli vielä 60-70 luvulla.
Mä ostan vaan Närpiön jäätelötehtaan jäätelöitä silloin harvoin kun jäätelöä ostan. Niistä ei tule vatsanväänteitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä saan niistä ripulin. Sisältää johanneksenleipäpuujauhetta ja guarkumia. Myös karrageeniin reagoin. Varmasti nämä suolistosairauksien taustalla.
Juuri katsoin vaniljajäätelön ainesosia ja samoja stabilointiaineita sielläkin eli johannesta ja guarkumia
Aino, suklaa ja lakritsi on mun herkkua.
Keksijäätelöistä en tykkää.
Jymy, lakritsi on myös hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen Valio teki hyvät jäätelöt 70-luvulla, sitten alkoi se kasvirasva hömpötys.
Kaipaan lapsuuden jäätelöitä. Appelsiinijäätelö, nam nam. Vaniljajäätelö, ihanaa. Suklaapuikko, aah. Mansikkajäätelökin maistui erilaista kuin nykyisin.
Suklaapuikko, aah?
Opettele oikeinkirjoitus.