Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mies juontajan nimi?
Balazs Feher. Hän on juontanut myös Onnenarpaa (kuulitte oikein) muun muassa vuosina 2019, 2020, 2021.
Mitä siellä hourailet, ei ole sen niminen se juontaja!?!
Mitä itse hourailet? Kun googlaa, löytyy sama mies.
Minä googlasin, löysin tutkijan sillä nimellä.
Voihan se olla tutkijakin. Pari tuntia päivässä viikon ajan hyvin ehtii juontaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Balazs Feher. Hän on juontanut myös Onnenarpaa (kuulitte oikein) muun muassa vuosina 2019, 2020, 2021.
Minä googlasin, löysin tutkijan sillä nimellä.
Voihan se olla tutkijakin. Pari tuntia päivässä viikon ajan hyvin ehtii juontaa kuitenkin.
Katsoin uudelleen, se tutkija on erinäköinen ja englannissa taitaa asua mutta löysin myös juontajan kuvan joka on todellakin saman niminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy sen niminen, mutta EI todellakaan ole tähtiarvan juontaja!
Samat pelit siitä asti kun ohjelma siirtyi Unkariin.
Visailuohjelmien teko siirtyi Unkariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Et vaan osaa etsiä tai löytää sitä juontajaa. Kuten aiemmin sanottu, ihan selvä Facebook sivu hänellä myös. Ei pidä alkaa väittämään vastaan kun et tiedä näköjään kuitenkaan asiasta faktaa. Turhaan käytät huutomerkkiä kun olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan sama. Asuu Hesassa. Harrastaa kamppailulajia. Hän on juurikin se juontaja joka oli ohjelmassa. En tiedä ketä miestä sinä kattelet ja etsit. On enemmän kuin vain yksi sillä nimellä.
Lapsellista hommaa laittaa alapeukkuja sen takia että on väärässä. Voisi vaan hyväksyä ja ottaa vastuuta siitä että on väärässä. Onko vaikeaa? Näköjään on.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista hommaa laittaa alapeukkuja sen takia että on väärässä. Voisi vaan hyväksyä ja ottaa vastuuta siitä että on väärässä. Onko vaikeaa? Näköjään on.
Kävin katsomassa. Tosiaan on sama mies. Outoa että joku pahoittaa mielensä siitä että on väärässä.
Mikä eläin oli tänään 9.9 kirjekuoressa, en katsonut loppuun ja jäi vaivaamaan.
Kiitos kun vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Samat pelit siitä asti kun ohjelma siirtyi Unkariin.
Olikohan Viro liian kallis huijareille?
Niin mikä se tän päivän 9.9 eläin oli kirjekuoressa? Jäi näkemättä kanssa vastaus.
Joo harrastaa ju-jutsua.