Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koulukiusattu ja osasin opettaa lapseni niin ettei häntä kiusattu

Vierailija
26.02.2025 |

Kysymyksiä 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienao Ap, jos lapsesi on voinut välttyä kiusaamiselta. - Mutta toisaalta toivon, että lapsestasi ei tullut koulussa kiusaaja. - Se miten torjua ja estää se, että lapsi ei joudu kiusatuksi on myös onnesta kiinni. Ei ole sellaisia yskselitteistä "lääkkeitä" joiden voisi sanoa tekevän lapsen (tai kenen hyvän kiusaamsien mahd. kohteen) immuuniksi tai suojatuksi kiusatuksi tulemiselta. Se on vähän sama kuin osa täällä haluaa kääntää kiusaamisen johtuvan kiusatusta itsestään ja väittää, että kyllä kiusaamisen uhri olisi välttynyt kiusaamiselta jos hän olis ollut sitä tai tätä ja tai tehnyt niin tai näin. 

Uskovainen mies   

Vierailija
2/5 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei voi opettaa, riippuu täysin ympäristöstä mihin lapsi joutuu sopeutumaan. Monessa kaupungissa on kouluja joissa on enemmän ongelmia kuin toisissa, jo ihan karttamalla näitä huonompi maineisija asuinalueita voi vaikuttaa aika paljon siihen millainen tulevaisuus lapsella on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google Doodle Baseball sticks out among these transient creations. It's a beautiful throwback to classic baseball with a minimalist look that reflects the spirit of fun competitiveness and the joy of a good game.  https://googledoodlebaseball.io/

Vierailija
4/5 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on enemmänkin siitä lapsen luonteesta kiinni tuleeko kiusatuksi vai ei, sekä ympäristöstä mihin sattuu koulumaailmassa pääsemään / joutumaan.

T. koulukiusattu, jonka lasta ei ole ikinä kiusattu koulussa

Vierailija
5/5 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koulukiusaaja oli juuri semmoinen jonka mutsi oli ollut koulukiusattuna ja oli opettanut että häntä ei sitten ainakaan kiusata. No se jäi sitten mun murheeksi eli nää naiset on pahoja. Nyt tällä äidillä on sitten eräs vakava hermostollinen sairaus, että juuh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme