Jos joutuisit jäämään viikoksi ns. taivasalle, missä yöpyisit?
Kaikki muu käy paitsi läheisten luo, majoitukset tai muu asunto vaan olisit ns taivasalla vailla asuntoa.
Missä yöpyisit?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtiroskiksessa
Miten sieltä pääsee pois?
Avaa kannen.
Joutuu keräysautoon ja litistyy kuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin johonkin isoon markettiin. Luimuilisin jossain kun ovet menevät kiinni. Sovituskopissa vois nukkua. Vessat ja ruokaa saatavilla. Aamulla vaan kävelisin kopista ulos.
Ei onnistu. Olen kokeillut aikoinaan kun olin huonossa jamassa. Vartijat tarkastavat koko rakennuksen ennen sulkemista.
Niissä on myös liilkeen tunnistavat hälytysjärjestelmät, eli jos hälytys on päällä ja sisällä liikkuu joku, niin vartijat tulevat paikalle.
-myyjä
Yöpäivystyksessä, olevinaan jonottaa aikaa ottaa vuorolapun ja nukahtaa. Sitten kun joku herättelee monen tunnin päästä niin lähtee menemään ja pahoittelee, sanoo että olo on jo parempi.
Baarista lirkuttelee ja lähtee jonkun luotettavan oloisen mukaan. Käy siellä vielä suihkussa ja syö, sitten nukahtaa. Mikä ettei seksiäkin jos kiva tyyppi.
Tiedän useita autiotaloja. Aika lähellä kotoa on purettu autiotalo, mutta sen vanha ulkosauna on vielä pystyssä. Varmaan menisin sinne nukkumaan, voisin koittaa laittaa kiukaaseen tulen jos hormi vetää sen verran. Melko lähellä kotia on myös joitakin laavuja, niille voisin mennä jos saa ottaa makuupussin mukaan. Jos olisi kesä, yöpyisin autossa, olen lyhyt ja saan takapenkillä hyvin nukuttua.
Jos mitään varusteita ei saisi mukaan, menisin toiselle työpaikalleni salaa taukotilaan yöksi, pitäisi vain mennä jonnekin jemmaan siihen asti että kaikki lähtevät ja häipyä sieltä myös ennen ensimmäistä tulijaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän useita autiotaloja. Aika lähellä kotoa on purettu autiotalo, mutta sen vanha ulkosauna on vielä pystyssä. Varmaan menisin sinne nukkumaan, voisin koittaa laittaa kiukaaseen tulen jos hormi vetää sen verran. Melko lähellä kotia on myös joitakin laavuja, niille voisin mennä jos saa ottaa makuupussin mukaan. Jos olisi kesä, yöpyisin autossa, olen lyhyt ja saan takapenkillä hyvin nukuttua.
Jos mitään varusteita ei saisi mukaan, menisin toiselle työpaikalleni salaa taukotilaan yöksi, pitäisi vain mennä jonnekin jemmaan siihen asti että kaikki lähtevät ja häipyä sieltä myös ennen ensimmäistä tulijaa.
En uskaltaisi autiotaloon. Niin kylmäävä olo tulisi.
Voisi ostaa halpoja risteilylippuja, jos sellaisia löytää ja nukkua laivalla.
Vierailija kirjoitti:
Tai junalippuja, yöbusseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon ovat halvimmillaan ja milloin löytää ne halvimmat todennäköisemmin?
Lentokentällä voisi nukkua pari yötä (ei peräkkäistä) kenenkään kiinnittämättä asiaan huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä itse ?
Teltta ja makuupussi. Kantaisin mukanani ja etsisin sopivan rauhallisen paikan jostain turvallisen oloiselta alueelta. Piiloon menisin ja toivoisin ettei kukaan yön aikana kävele lähellä.
Laavu oli erinomainen idea. Ap
Riippuu paljon vuodenajasta. Laavulla on nuotiopaikka toki laavun ulkopuolella, mutta talvella tulee kylmä. Meilläpäin on täällä kaikkien käytössä olevia Grilli kotia,, siis ihan umpinaisia, missä lämpö säilyy paremmin.
Flixbussilla Eurooppaan ja takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä itse ?
Teltta ja makuupussi. Kantaisin mukanani ja etsisin sopivan rauhallisen paikan jostain turvallisen oloiselta alueelta. Piiloon menisin ja toivoisin ettei kukaan yön aikana kävele lähellä.
Laavu oli erinomainen idea. Ap
Riippuu paljon vuodenajasta. Laavulla on nuotiopaikka toki laavun ulkopuolella, mutta talvella tulee kylmä. Meilläpäin on täällä kaikkien käytössä olevia Grilli kotia,, siis ihan umpinaisia, missä lämpö säilyy paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon ovat halvimmillaan ja milloin löytää ne halvimmat todennäköisemmin?
Riippuu siitä, minne haluat matkustaa. Itse olen matkustanut Onnibussilla Jyväskylästä Ouluun hintaan 12€.
eri
Vierailija kirjoitti:
Ikeassa!
Tuo olisi muuten jännää. Saisikohan siellä olla täysin yksin, vai onko siellä joku yövartija?
Lasketaanko toimisto asunnoksi? Majailisin läheisen tuotantolaitoksen toimistossa, siellä olisi vessa ja suihku ja mikro,
Jep taivasalle joutuminen tarkoittaa kotoa (ja ehkä sukulaisiltakin) pois joutumista. Ei ole paikkaa, minne mennä.