Jos joutuisit jäämään viikoksi ns. taivasalle, missä yöpyisit?
Kaikki muu käy paitsi läheisten luo, majoitukset tai muu asunto vaan olisit ns taivasalla vailla asuntoa.
Missä yöpyisit?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtiroskiksessa
Miten sieltä pääsee pois?
Nostamalla kannen ylös.
Menisin johonkin isoon markettiin. Luimuilisin jossain kun ovet menevät kiinni. Sovituskopissa vois nukkua. Vessat ja ruokaa saatavilla. Aamulla vaan kävelisin kopista ulos.
Ap kysyi taivasalle, ääliöt. Tarkoittaa että ulkona. Laavu olisi ihan ok vaihtoehto.
Lumiseen aikaan ison kuusen juurella. Lumikuorma tekee sinne lämpimän iglun.
Vierailija kirjoitti:
Menisin johonkin isoon markettiin. Luimuilisin jossain kun ovet menevät kiinni. Sovituskopissa vois nukkua. Vessat ja ruokaa saatavilla. Aamulla vaan kävelisin kopista ulos.
Ei onnistu. Olen kokeillut aikoinaan kun olin huonossa jamassa. Vartijat tarkastavat koko rakennuksen ennen sulkemista.
Kyllä teltassa pärjää helposti useamman viikon kun ulkona on yli +7c. Menee vaan sellaseen paikkaan missä on bussipysäkki ja metsä vieressä. Kaupasta hakee ruoat ja juomat, matkustaa bussilla teltalle ostosten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap kysyi taivasalle, ääliöt. Tarkoittaa että ulkona. Laavu olisi ihan ok vaihtoehto.
Itse olet ääliö. Tuossa puhuttiin vain majoituksesta tai asunnosta. Ns taivasalla voi ymmärtää että on ilman asuntoa tai majoitusta, mutta jonkinlainen katto pään päällä kuitenkin.
Teltta ja muut retkeilyvälineet löytyvät. Pitäisi vain mennä paikkaan, jossa on vaikka ulkovessa ja kaivo. Olen tätä miettinyt nimittäin. Mun paikkakunnalla löytyy myös varausmaja, jota varataan äärimmäisen harvoin ja vain yhdistyksille. Majaa ylläpitävän yhdistyksen toimijana voisin päästä majalle jos tarvetta tulisi.
Riippuu sitä, mitä varusteita saisi ottaa mukaan tämän ajatusleikin säännöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet ääliö. Tuossa puhuttiin vain majoituksesta tai asunnosta. Ns taivasalla voi ymmärtää että on ilman asuntoa tai majoitusta, mutta jonkinlainen katto pään päällä kuitenkin.
Tätä tarkoitin. Eli siis taivasalla ilman kämppää. Kaupat, hallit ja muut vastaavat eivät ole asuntoja joten siksi kelpaavat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Riippuu sitä, mitä varusteita saisi ottaa mukaan tämän ajatusleikin säännöissä.
Mitä pystyt kantamaan mukana.
En ymmärtänyt autoa ottaa pois laskuista koska sehän helpottaa jo äärimmäisen paljon. Nyt oli kyse selviytymisestä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä itse ?
Teltta ja makuupussi. Kantaisin mukanani ja etsisin sopivan rauhallisen paikan jostain turvallisen oloiselta alueelta. Piiloon menisin ja toivoisin ettei kukaan yön aikana kävele lähellä.
Laavu oli erinomainen idea. Ap
Asuntoautossa. Ajelisin sen jonnekin kivaan paikkaan ja nukkuisin joka yö eri paikassa. Karkaisin lämpimään.
Mukavasti omassa ja tilavassa maasturissa. Jossain ABCn parkkiksella.