Onko täällä kukaan käynyt jonkun julkkiksen haudalla? hau
Kommentit (27)
Olen käynyt Gracelandissa ja Elviksen haudalla.
Olen. Kyseessä on niin marginaalinen julkkis että en kerto kuka mutta ko. hauta sijaitsee Ruotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Jim Morrisonin haudalla Pariisissa ja sit Hietaun hautausmaalla nää suomalaiset julkkikset.
Kappas, tismalleen sama vastaus kuin itsellänikin. Minusta hautausmaat ovat mielenkiintoisia paikkoja muutenkin.
Juicen haudalla, menen siitä ohi, kun menen mummuni haudalle.
Kummallinen kysymys. Olen käynyt lukemattomien julkkisten haudalla Pariisissa, Berliinissä, Wienissä, Kööpenhaminassa, Tukholmassa, Oslossa sekä täällä Helsingissä. Kävelen Hietaniemen hautausmaalla päivittäin esim. Kaj Chydeniuksen haudan ohi. Täällähän ovat melkein kaikki presidentitkin.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen kysymys. Olen käynyt lukemattomien julkkisten haudalla Pariisissa, Berliinissä, Wienissä, Kööpenhaminassa, Tukholmassa, Oslossa sekä täällä Helsingissä. Kävelen Hietaniemen hautausmaalla päivittäin esim. Kaj Chydeniuksen haudan ohi. Täällähän ovat melkein kaikki presidentitkin.
Kummallinen vastaus.
Minä en ole käynyt yhdenkään julkkiksen haudalla, ainakaan tarkoituksellisesti. Vaikka olen vuosikausia asunut hietsun hautausmaan vieressä, ei ole ollut tapana kulkea siellä, kun ei ole mitään asiaa sinne.
Enpä taida olla käynyt. Monia on Kalevankankaalla, jossa vanhempani ja yhdet isovanhemmat on haudattu, en ole laajemmin kierrellyt. Pitäisi varmaan.
Vierailija kirjoitti:
speden haudalla vahingossa
Mä kävin kerran kusella Speden kuolinpaikalla, vahingossa.
T. Vihertyöntekijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
speden haudalla vahingossa
Mä kävin kerran kusella Speden kuolinpaikalla, vahingossa.
T. Vihertyöntekijä
Ai? Kuoliko se jossain puistossa?
Laila Kinnusen haudan näin Malmilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen vastaus.
Minä en ole käynyt yhdenkään julkkiksen haudalla, ainakaan tarkoituksellisesti. Vaikka olen vuosikausia asunut hietsun hautausmaan vieressä, ei ole ollut tapana kulkea siellä, kun ei ole mitään asiaa sinne.
Minulla on sinne asiaa. Ja kävin Hietaniemessä usein kävelyllä jo ennen kuin oli asiaa. Julkkisten haudoilla en käy tarkoituksellisesti mutta opastan satunnaisia kävijöitä usein jos joku kysyy vaikkapa Aira Samulinin hautaa. Hietaniemeen on haudattu esim. 200 suomalaista kirjailijaa.
Lemmy Kilmisterin haudalla Losissa.
Pariisissa kävin jonkun mutta en muista kenen kaverit halusivat sinne en minä. Ja Suomessa kävin joskus sen tangokuninkaan joka kuoli jossain kolarissa en muista nimeä enkä missä kolarissa sinne mut pakottivat vanhemmat. Vihaan hautausmaita.
Jope Ruonansuun haudalla, Kemin Peurasaaressa.
Vierailija kirjoitti:
Jope Ruonansuun haudalla, Kemin Peurasaaressa.
Sama täällä.
Jim Morrisonin haudalla Pariisissa ja sit Hietaun hautausmaalla nää suomalaiset julkkikset.